Office služba

Nová služba pre našich stálych ale aj nových zákazníkov!!
- kancelárske potreby
- školské potreby
- kancelársky papier
- písacie potreby
- tonery
- zošity pre školákov


Hľadáte zákazníkov?


Zaregistrujte sa a my nájdeme zákazníkov pre vašu firmu.

Hľadáte zákazníkov?

  • Office Premium – archivačná skriňa

    Bezpečnostné parametre: - Odolnosť proti ohňu a zvýšenej teplote vďaka špeciálnej výplni medzi stenami. - Dvojplášťová konštrukcia, celková hrúbka korpusu 60 mm. - 3-stranný uzamykací mechanizmus, vonkajšie závesy umožňujú uhol otvorenia dverí 180. - Sériovo dodávané s bezpečnostným trezorovým kľúčom, za príplatok je možné objednať EZ.

  • Archivačná skriňa OFFICE IV

    Archivačná skriňa OFFICE IV

    * trojstranné trojbodové uzamykanie * rozmery 1600 x 750 x 400 mm * jednoplášťová konštrukcia z oceľového plechu hrúbky 2 mm * dvojplášťové dvere z oceľového plechu s konštrukciou proti vlámaniu * 2 x 2 ks kľúčov s poradovým číslom * skrine sú prispôsobené na ukotvenie a je k nim dodávaný kotviaci materiál * váha 120 kg * skrine sú osadené trezorovým mechanickým bezpečnostným zámkom na motýlikové kľúče bezpečnostnej triedy A so špeciálnym pancierovaním zn. MAUER alebo elektronickým kombinačným zámkom LA-GARD bezpečnostnej triedy A * trojstranný sedembodový rozvorový mechanizmus so silnými zá...

  • Office Bank-Z svietidlo na pracovný stôl zelené sklo-bronz

    Stolné svietidlo v bankérskom štýle, vhodné k osvetleniu pracovného stola. Tienidlo je vyrobené zo zeleného skla, kov je v bronzovom prevedení.

  • Poskytnutie sídla a služby office centra

    Služby Office centra: Samozrejme, poskytnutím sídla sa služby pre Váš Office nekončia. V prípade záujmu vieme poskytnúť aj prenájom konferenčnej miestnosti, prípadne služby virtuálnej asistentky. Služba virtuálnej asistentky sa u nás zatiaľ veľmi nevyužíva, v zahraničí je to ale opakom. V prípade, že ste spoločnosť, ktorá nepotrebuje služby asistentky priamo v mieste svojho podnikania, ale chce využívať takéto služby, práve pre Vás je služba virtuálnej asistentky. Viac o tomto produkte a o cenách sa dozviete na osobnom stretnutí s našim obchodným zástupcom.

  • Office Manager 6

    Rhodiový náhrdelník. Strieborný kryštáľ. Obvod: 45 cm+ 5 cm Výška prednej strany: 2 cm.

  • Tlačiareň Lomond Evojet Office

    Revolučna atramentová tlačiareň s rýchlosťou tlače až 60 strán A4 za minútu! Plnofarebná bezokrajová tlač s rozlíšením tlače 1600×800 dpi s rýchlosťou 60 strán formátu A4 za 1 minútu. Použitie tlačiarne pri mesačnej kapacite 3000 strán Vám už v prvom mesiaci zníži náklady na prevádzku a obstaranie tlačiarne 1.5 krát. Rozhranie 1× USB 2.0, 1× LAN Ethernet. Vstupný zásobník na 250 listov papiera. Výstupný zásobník na 125 listov. Podporovaná hmotnosť papiera pre hlavný podávač 70–180 g/m2 a manuálny podávač 70–300 g/m2. Atramentové zásobníky čierna M101 black (100ml), farebné M101 cyan, magenta, yellow (po 50ml). Tlačová hlava Lomon...

  • Office pre podnikatelov 2010 - Slovak - PKC

    Office pre podnikatelov 2010 - Slovak - PKC

    Karta s kódom Product Key zjednodušuje a zrýchľuje inštaláciu balíka Microsoft Office 2010 (nevyžaduje sa žiadny disk). Obsahuje: - Word - Excel - PowerPoint - OneNote - Outlook - Neobsahuje inštalačné médium. - Obsahuje inštalačný kľúč Product Key a štítok COA (Certificate Of Authenticity). - Licencia neumožňuje prenos softvéru na iný počítač (napr. zo starého PC na nové). - Licencia umožňuje inštaláciu len na 1 počítač. - Licencia neumožňuje zmenu jazykovej verzie, než je verzia nainštalovaná. - Licencia je určená pre nový počítač s predinštalovaným Office 2010. - Downgrade (prechod na nižšiu, staršiu verziu aplikácie...

  • Office labels

    Office labels

    Rayfilm Office labels for computer printers and photo copiers are always the right choice no matter what application they are used for.Whatever the application, whether you need to mark, sign or simply stick something together just choose the appropriate product from Office wide label range.

  • Archivačná skriňa OFFICE III

    Archivačná skriňa OFFICE III

    * trojstranné trojbodové uzamykanie * rozmery 1500 x 550 x 400 mm * jednoplášťová konštrukcia z oceľového plechu hrúbky 2 mm * dvojplášťové dvere z oceľového plechu s konštrukciou proti vlámaniu * 2 x 2 ks kľúčov s poradovým číslom * skrine sú prispôsobené na ukotvenie a je k nim dodávaný kotviaci materiál * váha 75 kg * skrine sú osadené trezorovým mechanickým bezpečnostným zámkom na motýlikové kľúče bezpečnostnej triedy A so špeciálnym pancierovaním zn. MAUER alebo elektronickým kombinačným zámkom LA-GARD bezpečnostnej triedy A * trojstranný sedembodový rozvorový mechanizmus so silnými záv...

  • Archivačná skriňa OFFICE II

    Archivačná skriňa OFFICE II

    * trojstranné trojbodové uzamykanie * rozmery 1500 x 376 x 260 mm * jednoplášťová konštrukcia z oceľového plechu hrúbky 2 mm * 2 ks kľúčov s poradovým číslom * skrine sú prispôsobené na ukotvenie a je k nim dodávaný kotviaci materiál * váha 25 kg * 3 ks poličiek * farby: sivá RAL 7035

  • Archivačná skriňa OFFICE II – delené dvere

    Archivačná skriňa OFFICE II – delené dvere

    * trojstranné trojbodové uzamykanie * rozmery 1500 x 376 x 260 mm * jednoplášťová konštrukcia z oceľového plechu hrúbky 2 mm * 2 x 2 ks kľúčov s poradovým číslom * skrine sú prispôsobené na ukotvenie a je k nim dodávaný kotviaci materiál * váha 25 kg * 3 ks poličiek * farby: sivá RAL 7035

  • Archivačná skriňa OFFICE I

    Archivačná skriňa OFFICE I

    * jednostranné trojbodové uzamykanie * rozmery 1500 x 376 x 260 mm * jednoplášťová konštrukcia z oceľového plechu hrúbky 2 mm * dvojplášťové dvere z oceľového plechu s konštrukciou proti vlámaniu * 2 ks trezorových kľúčov s poradovým číslom * skrine sú prispôsobené na ukotvenie a je k nim dodávaný kotviaci materiál * váha 25 kg * jedna voliteľne nastaviteľná polička * farby: antracit RAL 7021, čierna RAL 9005 alebo podľa objednávky

  • Židle OFFICE

    Židle OFFICE

    Rozmanité varianty ergonomických pracovních a jednacích židlí nabízejících pohodlné řešení pro klasickou kancelář, moderní odlehčený interiér nebo konferenční místnost. Komfortní individuální nastavení jednotlivých funkcí u pracovních židlí, jednoduchost, elegance a univerzální použití jednacích židlí.

  • Amd Office Classic

    Amd Office Classic

    Popis - Procesor: Athlon64 X2 4400+ SOCKET AM2, BOX - Ram: 2GB DDR2 667MHz CL5 KINGSTON, kit of 2 (2x 1GB) hardisk: 160GB Western Digital 3.5 , SATA II, 7200 rpm, 8 MB cache - Optická mechanika: DVDRW Samsung SH-S203P, bulk - Light Scribe, SATA, NERO black - Klavesnica + mouse - Logitech mouse, Value Optical, PS2/USB, black - Chicony keyboard, KU2971, USB, black, SK

  • Amd Office Basic

    Amd Office Basic

    Popis - Procesor: Athlon64 LE - 1600 SOCKET AM2, BOX - Ram: 1GB DDR2 667MHz CL5 KINGSTON, kit of 2 (2x 512MB) - Hardisk:160GB Western Digital 3.5 , SATA II, 7200 rpm, 8 MB cache - Optická mechanika: DVDRW Samsung SH-S203P, bulk - Light Scribe, SATA, NERO black - Klavesnica + mouse - Logitech mouse, Value Optical, PS2/USB, black - Chicony keyboard, KU2971, USB, black, SK

  • Intel Office Classic

    Intel Office Classic

    Popis - Procesor: Intel Pentium Dual-Core E2180 - 2GHz, 800FSB, 1MB cache - Základná Doska: Intel 945GCMX-S2,775, PCIE,Dual DDRII,GLAN - Pamäť : 2GB DDR2 667MHz CL5 - Grafická karta : integrovana 64MB - Hardisk:160GB Western Digital, 7200 rpm, SATA II 8 MB Cache - Optická mechanika : Samsung SH-S203P, bulk - LightScribe, SATA, NERO black - Klavesnica + mouse - Logitech mouse, Value Optical, PS2/USB, black - Chicony keyboard, KU2971, USB, black, SK

  • Intel Office Basic

    Intel Office Basic

    Popis - Procesor:Intel Celeron 420, 1600MHz, 800FSB 512kB Cache - Základná Doska: Intel 945GCMX-S2,775, PCIE,Dual DDRII,GLAN - Pamäť: 1024 MB DDR2 667MHz CL5 - Integrovaná - Hardisk : 160GB Western Digital, 7200 rpm, SATA II 8 MB Cache - Optická mechanika: Samsung SH-S203P, bulk - LightScribe, SATA, NERO black - Klavesnica + mouse - Logitech mouse, Value Optical, PS2/USB, black Chicony keyboard, KU2971, USB, black, SK

  • Office Line

    Office Line

    - Razítko Shiny D3 - Razítko Shiny D4 - Razítko Shiny D5 - Datové razítko Shiny S-1200 - Datové razítko Shiny S-3200 - Číslovací razítko Shiny N-510 - Číslovací razítko Shiny N-58 - Číslovací razítko Shiny N-56 - Číslovací razítko Shiny N-A8 - Číslovací razítko Shiny N-110 - Číslovací razítko Shiny N-18 - Číslovací razítko Shiny N-16

  • Office Home and Business 2010 32-bit/x64 Czech DVD

    Office Home and Business 2010 32-bit/x64 Czech DVD

    Krabice obsahuje: - MS Word 2010, MS Excel 2010, MS PowerPoint 2010, MS One Note 2010, MS Outlook 2010 - Obsahuje médium pro 32bitovou i 64bitovou instalaci. - Obsahuje instalační klíč Product Key a štítek COA (Certificate Of Authenticity). - Licence umožňuje přenos softwaru na jiný počítač (např. ze starého PC na nové). - Licence umožňuje instalaci na 2 počítače jednoho uživatele (na pevný a přenosný počítač).

  • Office Housing

    Naša spoločnosť poskytuje svojim klientom aj komplexné služby v oblasti Office Housing-u: 1. Registračné sídlo - sídlo na lukratívnej adrese v historickej budove v centre Banskej Bystrice - ponúkame 3 služby OFFICE: Od jednoduchého poskytnutia registračného sídla, až po sídlo s kompletnými službami virtuálnej kancelárie - k dispozícii vlastná sekretárka -možnosť vlastného telefónneho čísla - bezplatné wi-fi pripojenie na internet - aktuálny mesiac, v ktorom začnete využívať naše služby OFFICE, neplatíte 2. Doplnkové služby - možnosť využiť kompletnú paletu kancelárskych služieb 3. Prenájom priestorov - krátkodob...

  • Kancelársky nábytok - office standard plus

    Kancelárskny nábytok office standard plus: korpusy skriniek sú zhotovené z LDTD 18 mm (dná 25 mm) dná sú naložené na boky s presahom 20 mm, predné plochy z LDTD18 mm, predné hrany na dnách, ako aj hrany dvierok sú opatrené ABS hranou 2 mm, sklo 5 mm, stoly LDTD 25 mm, stolové pláty sú opatrené ABS hranou 2 mm. Prevedenie: čerešňa, jelša, buk

  • Kancelársky nábytok - office standard

    Kancelárskny nábytok office standard: korpusy skriniek sú zhotovené z LDTD 18 mm, predné plochy z LDTD18 mm, predné hrany na dnách, ako aj hrany dvierok sú opatrené ABS hranou 2 mm, sklo 4 mm, stoly LDTD 18 mm, stolové pláty sú opatrené ABS hranou 2 mm. Dná sú naložené na boky s presahom 20 mm. Prevedenie: čerešňa, jelša, buk

  • Kancelársky nábytok - office easy

    Kancelárskny nábytok office easy: korpusy skriniek sú zhotovené z LDTD 18 mm, predné plochy z LDTD18 mm, hrany korpusov ako aj predných plôch ABS 0,5 mm, sklo 4 mm, stoly LDTD 18 mm, stolové pláty opatrené ABS hranou 2 mm. Prevedenie: čerešňa, jelša, buk

  • OFFICE Papier 80g A4

    OFFICE je štandartný kancelársky papier vhodný pre čiernobiele kopírovanie a pre tlač na bežných typoch kopírovacích zariadení a laserových tlačiarní. Je vyvinutý na princípe najvyššej hospodárnosti a používa sa všade tam, kde je potrebné kopírovanie alebo tlač veľkého množstva dokumentov. Papier s výnimočným pomerom kvality a ceny.

  • UPM Office Presentation 80g A4

    UPM Office Presentation - pomocou tohto papiera najvyššej kvality dosiahnete vždy reprezentatívne výsledky tlače.

  • Back office management & EBC*L

    - Back office management - EBC*L – European Business Competence* Licence - Systém certifikácie základných ekonomických vedomostí

  • Pobočkové telefónne ústredne Alcatel OmniPCX Office

    ALCATEL OmniPCX Office je pobočková digitálna telefónna ústredňa 4. generácie. Systém je adaptabilný pre prostredie ISDN (digitálnu sieť s integrovanými službami, ktorá umožňuje zlúčiť siete hlasových, dátových, textových a obrazových komunikácií do jednej siete a poskytuje užívateľovi prostredníctvom jedného prípojného vedenia všetky služby spojov (v zmysle doporučení CCITT a CEPT) a plne konvertibilný. To znamená, že sa správa ako multimediálny a multiplatformový komunikačný nástroj, prostredníctvom ktorého je možné okrem doposiaľ bežne využívaných služieb prenosu hlasu a dát sa pripojiť aj do IP prostredia a počítačových sietí...

  • SuperOffice

    SuperOffice is a CRM solution from the Norwegian company SuperOffice ASA. SuperOffice CRM forges seamless and tight-knit links between your customer oriented business processes, your people and your company’s customers, prospects and suppliers. The software allows you to easily keep track of all interactions, giving a comprehensive overview of all contact-related information. Naturally, contacts need follow-up and follow-up takes time. SuperOffice CRM frees up time by simplifying tasks such as searching for external contact information. Vital information about your customers, prospects and suppliers is consolidated in one easily accessible place. In an instant you can recall full addres...

  • Czech trade office

    - INovativní výzkum trhu - INtenzivní zkušenosti na českém a slovenském trhu od roku 1997 - INdividuální přístup - INspirace a ne jen informace

  • Office A4/80g papier (bal=500hár)

    Kvalitný biely bezchlórový xerografický papier na každodenné hospodárne použitie doma i v kancelárii. Poskytuje výborné výsledky pri čiernobielej tlači a kopír...

  • OFFICE SYSTEM - automat

    OFFICE SYSTEM - automat

    - Espresso (Š x H x V) 410 x 490 x 750 mm - Instant (Š x H x V) 410 x 490 x 650 mm hmotnosť 35 kg - INSTANT - Počet volieb: 7 - Počet predvolieb: 1 - Počet násypiek: 5 - 6 krokové dávkovanie cukru

  • K HP ProBook MS Office

    K vybraným modelům nové řady produktů HP ProBook Microsoft Office 2007 Home & Student ZDARMA.

  • office - Kancelárske papiere

    - Kancelársky papier - Color Copy - Etikety - Špeciálne papiere pre farebnú digitálnu tlač - Kopírovací papier v kotúčoch - nenatieraný - Obálky a tašky - Natierané papiere pre atramentovú plotrovú tlač - Špeciálne papiere pre atramentovú plotrovú tlač

  • Slovak office of Design Architecture

    Studio je multi – kreatívna, iniciatívna a tvorivá platforma, spájajúca architektonický ateliér a umeleckú galériu v jednom. Táto nevšedná fúzia dvoch rozdielnych médií – architektúry a výtvarného umenia prináša so sebou nové projekty a aktivity. Studio, založená v roku 2009 v Bratislave, s pobočkou v Žiline, je netradičný priestor, kde ľudia komunikujú, delia sa o svoje poznatky a nápady v oblasti architektúry, interiérového designu, vizuálneho umenia a globálnej komunikácie. I keď je studio novovzniknutý ateliér, jeho tvorivý tím pôsobí na našom, ako i zahraničnom trhu od roku 2000 a pozostáva z talentovaných profesionálov, ktorí predkla...

  • Paper collection – from offices and households

    Paper sacks are an ideal solution for the collection of paper from offices and households for recycling. Both the sack and collected paper can be converted into recycled paper at paper mills – by milling or shredding – so the natural circle is complete. Milling A special paper and glue specification is used in the manufacture of the sack allowing the whole sack and its contents to be milled, thereby saving handling and sorting time. The advantages are: • Both the sack and the collected paper may be milled and directly recycled • Produced by paper without wet strength to improve reprocessing • Sacks sit squarely on the ground for ease of filling • A thumb-notch allow...

  • Office Support

    Poskytuje širokú škálu služieb spojených s chodom Vašej firmy. Vďaka našej výbornej znalosti trhu a danej problematiky majú ponúkané Office Support riešenia vysokú efektivitu, všetky zdroje sú optimálne využité. Naším cieľom je poskytovať zákazníkom komplexné a mimoriadne efektívne služby. Ponúkané služby neustále rozširujeme, navrhované riešenie priebežne vyvíjame a vylepšujeme. Office Support služby sú vždy zákazníkovi šité na mieru, ich objem a spôsob dodávky sa môžu vyvíjať podľa jeho aktuálnych potrieb. Nespornou prednosťou je i to, že zákazník získava dokonalý prehľad o nákladoch spojených s Office Support službami. Jed...

  • EuroShop Back Office

    Hlavnou prednosťou je moderná technológia Windows, ktorá poskytuje tomuto riešeniu rad progresívnych prvkov: - Moderné užívateľské rozhranie - Uživateľské formuláre, obrazovky a ovládanie celého programu je prispôsobené štandardom kancelárskych programov Microsoft Office, tým sa maximálne zjednodušuje ovládanie celého systému - Možnosť integrácie do SAP Retail prostredníctvom centrály Euroshop Enteprise - Rozšírené marketingové výstupy (grafy) - Prepracovaná kontrola obsluhy pokladne - Automatické rozosielanie nastaviteľných informácií e-mailom alebo SMS - Nová základná plocha programu, všetky dôležité informácie na jednom mieste - ...

  • Back Office

    - vo všetkých tabuľkách a prehľadoch možnosť rôzneho triedenia, prehľadávania, výberu - jednotné ovládanie prehliadača zostáv a tlače - jednotné skupiny suchého tovaru stanovené centrálou - číselník dodávateľov - dodacie listy s možnosťou zadania jednotkovej alebo celkovej ceny za tovar, s možnosťou výpočtu predajnej ceny podľa rabatu, bez možnosti zmeny predajných cien v dodacom liste (bude nastavené pri inštalácii), evidencia celkovej hodnoty dodacieho listu, zostavy pre zaskladnenie aj pre účtovníctvo - PHM možné prijímať cez litre, kg alebo podľa informácií z plniacích a stáčacích lístkov (nastaviteľné pri inštaláci podľa obje...


X
X

Prihlásenie

Prihlasovcie meno: 
Prihlasovcie heslo: 
Zabudli ste heslo?

Nemáte prihlasovacie údaje?

Zaregistrujte sa a my nájdeme zákazníkov pre vašu firmu.


X

Nájdi požadovaný tovar alebo službu za tú najlepšiu cenu

Je to rýchle, nezáväzné a bezplatné.
Máte možnosť ušetriť v priemere do 25%.
Napíšte čo požadujete a venujte sa svojej práci, rodine, relaxu.
Spätnú odpoveď priamo od dodávateľov obdržíte e-mailom alebo telefonicky.

Uveďte prosím o čo máte záujem:
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Vaša lokalita: 
Príloha: 
Služba je bezplatná a nezáväzná. Kontaktné údaje nie sú využívané na marketingové účely a slúžia len na komunikáciu ohľadne Vašej požiadavky.
Vašu požiadavku môžete adresovať aj priamo 0908 / 150 555, 0903 / 736 366, najdi@poziadavka.sk
X

Predaj produktov a ponúkanie služieb zákazníkom



Pre zverejnenie Vašich ponúk, ktoré budú prezentované zákazníkom je potrebné aktivovať služby aktívneho predaja.



X

Uverejniť ponuku na tovar, prácu, služby, výrobu, stroje, ....

Chcete niečo predať, alebo ponúknuť služby? Pridajte ponuku na Váš tovar, služby, dopravu, výrobu...

Názov Vašej ponuky:
Text Vašej ponuky:
Fotografie:
vybrať
Sekcia:
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Súhlasím s obchodnými podmienkami
Súhlasím so spracovaním osobných údajov

V prípade otázok: info@poziadavka.sk alebo +421 903 / 736 366, +421 908 / 150 555



Ušetrite vhodným výberom dodávateľa

Nájdite si z pohodlia domova alebo kancelárie správneho dodávateľa produktov, materiálu, služieb, ktoré potrebujete. Napíšte čo potrebujete a vyberte si z doručených ponúk. Nájsť dodávateľa >>>

Získajte nových zákazníkov

Služby určené pre živnostníkov, malé aj veľké spoločnosti, ktoré potrebujú zákazníkov. Podporíme predaj vašich kvalitných produktov alebo služieb a nasmerujeme k vám zákazníkov. Zákazníci, ktorých hľadáte, hľadajú vás. Začať >>>

Obchodný portál www.poziadavka.sk

Už od roku 2004 vyhľadávame pre našich partnerov nové obchodné príležitosti,
- podporujeme predaj kvalitných produktov a služieb,
- prezentujeme malé aj veľké spoločnosti a neustále k nim smeruje zákazníkov,
- každý dodávateľ má rovnakú východiskovú pozíciu pre získanie zákazníka,
- nikdy si neúčtujeme províziu za sprostredkovanie a nezasahujeme do obchodných jednaní.

Rýchla navigácia:



Publikovanie alebo šírenie akéhokoľvek materiálu serveru bez predchádzajúceho písomného súhlasu je zakázané.
Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za publikované inzeráty a grafické ukážky.
www.poziadavka.sk: Office služba 2004 - 2019 © Požiadavka.sk @ REMOS spol. s r.o.