- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
Hľadáte firmu, tovar, službu za najlepšiu cenu a kvalitu?
1) napíšte o čo máte záujem
2) spracujeme Vám cenové ponuky a zašleme referencie
3) je to bezplatné a nezáväzné
Hľadáte zákazníkov?
Zaregistrujte sa teraz a kontaktujte zákazníkov už dnes + získajte 1 mesiac zadarmo.
Ponuky
Ponuky od overených firiem. Stavebné práce, výroba, preprava, produkty a služby... Hľadáte niečo konkrétne? Zadajte dopyt a získajte odpovede od firiem priamo na mieru.
- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása

Predaj cez telefón
„Ja také telefonáty odmietam – to nebude fungovať“ * To je len váš postoj, ktorý nereprezentuje väčšinu. Výsledky predaja cez telefón sa riadia štatistickými číslami. Preto vieme, že v priemere, napr. pri firmách, je cca 70 % z nich dovolateľných na recepciu – ostatné existujú takpovediac „účtovne“. Vieme, že zo stredných manažérov bude s nami ochotných hovoriť okolo 50 %, vrcholových 25 %, bežných zamestnancov 70 % a ku zvyšným sa jednoducho nedostaneme – odmietnu, nedvíhajú alebo máme volať neskôr. S tým všetkým počítame. * Vieme, že v priemere 20 % z tých, s ktorými sa nám podarí urobiť predajný rozhovor, je pozi...

Vernostný program
„Vernostný program aj navrhujete?“ * Áno, ak si to želáte. Oslovujú nás však nielen koncoví zákazníci, ale aj reklamné agentúry, ktoré už koncepciu majú s klientom často krát dohodnutú a od nás potrebujú len jej technické zabezpečenie. * Ak však vernostný program navrhujeme, potom vám dokážeme navrhnúť mechanizmus programu aj texty pravidiel. „Čo pri vernostnom programe zabezpečujete?“ * V podstate minimálne všetko to isté čo pri súťažiach. * Navyše, je potrebné zvyčajne navrhnúť unikátnu softvérovú aplikáciu pre evidenciu nielen nákupov, ale aj údajov o účastníkoch vernostného programu, keďže odmenu z...

Vedenie spotrebiteľského klubu
„Spotrebiteľský klub aj navrhujete?“ * Áno, ak si to želáte. Oslovujú nás však nielen koncoví zákazníci, ale aj reklamné agentúry, ktoré už koncepciu majú s klientom často krát dohodnutú a od nás potrebujú len jej technické zabezpečenie. * Ak však spotrebiteľský klub navrhujeme, potom vám dokážeme navrhnúť mechanizmus klubu aj texty pravidiel. „Čo pri spotrebiteľskom klube zabezpečujete?“ * V podstate minimálne všetko to isté čo pri súťažiach a vernostných programoch. * Navyše, v prípade klubov je treba niekedy osloviť partnerov, u ktorých členovia klubu môžu získať nejakú zľavu po predložení svojej čl...

Dodanie adries
„Aké máte adresy?“ * Disponujeme adresami firiem a živnostníkov, ďalej privátnymi spotrebiteľskými adresami a potom špeciálnymi adresami na členov rôznych profesných skupín, združení a komôr. * Databázy adries elektronicky spracúvame, pravidelne aktualizujeme, dopĺňame o ďalšie informácie a následne poskytujeme na marketingové účely. Samozrejme, v súlade s platnou legislatívou SR „Koľko máte tých adries?“ * Potenciál právnických subjektov je 150-tisíc adries, pričom 60-tisíc z nich sú a.s., s.r.o. a štátne podniky. * Potenciál databázy súkromných spotrebiteľských adries je cca 1,7 mil. adries. „Ako často...

Spracovanie údajov
„Čo si mám pod tým predstaviť?“ * V podstate akékoľvek práce s údajmi, ktoré vedú k ich finálnemu žiadanému formátu a zoradeniu. Pritom finálny formát a zoradenie sú zvyčajne pre každú zákazku iné. * Tieto úlohy riešia špecialisti pre dáta procesy a programátori účelového software. „Aké úlohy riešite najčastejšie?“ * normovanie adries do rovnakého formátu * normovanie polí a programovanie layoutov pre laserovú tlač šekov, výpisov ap. * tvorba tiff scanov tlačených dokumentov vhodných pre elektronický archív klientov * programovanie telefonických scriptov * zabezpečenie rýchlej digitalizácie d...

Balenie zásielok
„Balíte len do obálok, alebo aj do fólie?“ * Balíme nielen do obálok, ale aj do fólie a balíme aj balíky do krabíc. Pretože dokážeme zabezpečiť veľké objemy okrem strojového aj ručným balením, v podstate môžu byť požiadavky na zabalenie akokoľvek zložité – zvládneme ich. * Do fólie zabalíme nielen časopisy, ale aj 3D predmety „Je ručné balenie spoľahlivé?“ * Veľké baliace linky si vyžadujú množstvo strateného materiálu a dlhý prípravný čas, kým sa nastavia, preto ich použitie má význam pri niekoľko stotisícových objemoch. * Ručné balenie je svojou operatívnosťou nenahraditeľné pri väčšine direc...

Doručenie zásielok
„Akými spôsobmi doručujete zásielky?“ * adresne – v úzkej spolupráci so Slovenskou poštou, vlastnými silami, alebo prostredníctvom rôznych kuriérskych spoločností * neadresne – do poštových domových schránok na území celého Slovenska „Môže byť odosielateľ na obálke naša firma, keď to podávate na doručenie od vás z DM?“ * Áno, s tým nie je žiaden problém. * Ide v podstate len o čestné vyhlásenie, že náklady za distribúciu budú distribučnej spoločnosti zaplatené. „Dokážete zabezpečiť distribúciu lacnejšie?“ * To je veľká výhoda pre vás, ak realizujete hromadné distribúcie cez našu dire...

Vyberanie P.O.Boxu
„Ako často vyberáte P.O.Box?“ * Tak často, ako to vyžaduje projekt vašej DM kampane – teda aj každý deň. * Každý výber P.O.Boxu zvyčajne faktúrujeme jednotkovou cenou, ak už táto činnosť nie je súčasťou nejakej paušálnej časovej položky rozpočtu. „Od čoho závisí cena jedného výberu P.O.Boxu?“ * Od očakávaného množstva došlých zásielok * Od predpokladanej priemernej hmotnosti jednej zásielky. „Čo vám zvyčajne chodieva do P.O.Boxov?“ * vrátená nedoručená pošta vo všeobecnosti – od listových zásielok cez časopisy a katalógy až po balíky * odpovedné kupóny a iné návratky z mailingov...

Zápis dát z kupónov
„Nahadzujete dáta z kupónov do Excelu?“ * Digitalizáciu údajov z odpovedných kupónov nerobíme priamo do MS Excelu – to nie je dostatočne spoľahlivý softvérový prostriedok pre tieto účely. * Dáta z kupónu prepisujeme do naprogramovaného dotazníka v našej SW aplikácii, kde sú definované povinné a nepovinné polia s kontrolou úplnosti ich vyplnenia. Až keď sú zapísané všetky kupóny, vyexportujeme dáta do všeobecne používaného MS Excelu, kde je urobená ešte finálna optická kontrola dát * Okrem toho, MS Excel neumožňuje zdieľať jednu databázu viacerými ľuďmi naraz a teda ani urýchľovať nahodenie využitím podobných výra...

Držanie infolinky
„Ako je spoplatňovaná infolinka?“ * Cenu tvorí plat operátora, prenájom liniek a zariadení. * Telekomunikačné poplatky free phone sa refaktúrujú * Denný režim operátora je od 8.00 – 17.00. Ostatné hodiny tvoria nočný režim. Rozlišujeme pracovný deň a voľný deň. Každý režim má svoju hodinovú sadzbu * Jednorázové náklady predstavuje návrh dotazníka a programovanie SW aplikácie pre nahadzovanie hovorov. * Špeciálnu položku tvoria reporty o vyťaženosti linky, prípadne záverečné numerické a grafické vyhodnotenie digitalizovaných odpovedí, ak sa také vyžaduje. „Ako je riešený nočný režim?“ * Buď o...

Výroba zásielok
„Čo dokážete pre nás na zásielke pripraviť?“ * grafický a obsahový návrh reklamného materiálu, ale môžete dodať aj návrhy z dielne vašej reklamnej agentúry * zabezpečíme vytlačenie materiálov, ak ich už nedostaneme vytlačené od agentúry * personalizujeme zásielky podľa databázy oslovením, či inými údajmi najčastejšie laserovou dotlačov týchto údajov, buď priamo na listy a obálky alebo na adresné etikety * zabezpečíme dodanie a označenie reklamných predmetov potlačou, vygravírovaním alebo výšivkou podľa druhu akcie „Ako tvoríte cenu za kreatívu?“ * Pre predpokladaný rozsah zadania a podľa dodaného k...
Poskytovanie terapie hrou - psychoanalytický prístup
Väčšina detských ťažkostí súvisí s emočnou nezrelosťou správania, fixovanosťou na vývinovo nezrelú pozíciu, čo samozrejme prináša do života dieťaťa množstvo problémov /neschopnosť odísť od matky, nespôsobilosť hrať sa, úzkostné prežívanie, manipulatívne správanie, detská agresia, problémy so zaspávaním, problémy s nácvikom toalety, problémy s jedením, nadmerná súrodenecká rivalita a pod./ Každé dieťa premieta svoj duševný stav do hry. Preto je terapia hrou založená na pozorovaní hrových prejavov a psychoanalytickom porozumení toho, prečo sa dieťa hrá práve takýmto spôsobom. Terapeut poznáva vývinovú pozíciu dieťaťa s dôraz...
Poskytovanie symbol terapie
Terapia patrí medzi psychoanalytické metódy, v ktorej sa využíva množstvo rôznych jednoduchých predmetov - symbolov. Symbol má pre klienta veľmi dôležitý súkromný emočný význam, pomáha spájať vedomie s nevedomím a ponúka vhľad do problémových oblastí klientov. Je to veľmi zaujímavá metóda spracovávania nevedomých konfliktov a zároveň porúch v oblasti emócií a sociálneho prispôsobenia sa.
Poskytovanie sugestívnej psychoterapie a hypnózy
Používa sa ako doplnková terapia pri uvedených spôsoboch liečby alebo ako samostatná metóda pri odstraňovaní jasne definovaných problémov, napr. strach z odpovede, fajčenie ... Naučí klienta relaxovať, pozitívne myslieť, emočne vhodne sa naladiť, zaspávať a udržiavať si zdravú hladinu emočnej dráždivosti. Z relaxačných techník používame: autogénny tréning, Jacobsonov tréning.
Poskytovanie dynamickej psychoterapie
Pomáha liečiť psychické konflikty a emočné problémy dialógom, rozhovorom medzi terapeutom a klientom. Terapeutický vzťah odhaľuje nevhodné scenáre prežívania klienta, posúva ho do reality tak, aby si lepšie rozumel, rozhodoval sa a emočne kvalitne prežíval svoju súčasnú životnú pozíciu.
Ponúkate nové produkty alebo služby?
Zaregistrujte sa teraz a kontaktujte zákazníkov už dnes + získajte 1 mesiac zadarmo.
Prihlásenie
Nemáte prihlasovacie údaje?
Zaregistrujte sa už dnes a ihneď môžete reagovať na aktuálne zákazky.
Nájdi požadovaný tovar alebo službu za tú najlepšiu cenu
Je to rýchle, nezáväzné a bezplatné.
Máte možnosť ušetriť v priemere do 25%.
Napíšte čo požadujete a venujte sa svojej práci, rodine, relaxu.
Spätnú odpoveď priamo od dodávateľov obdržíte e-mailom alebo telefonicky.
Predaj produktov a ponúkanie služieb zákazníkom
Pre zverejnenie Vašich ponúk, ktoré budú prezentované zákazníkom je potrebné aktivovať služby aktívneho predaja.
Uverejniť ponuku na tovar, prácu, služby, výrobu, stroje, ....
Chcete niečo predať, alebo ponúknuť služby? Pridajte ponuku na Váš tovar, služby, dopravu, výrobu...
Pridajte a ukážte zákazníkom svoje produkty a služby, aby oslovili priamo Vás.