- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
Hľadáte firmu, tovar, službu za najlepšiu cenu a kvalitu?
1) napíšte o čo máte záujem
2) spracujeme Vám cenové ponuky a zašleme referencie
3) je to bezplatné a nezáväzné
Hľadáte zákazníkov?
Zaregistrujte sa teraz a kontaktujte zákazníkov už dnes + získajte 1 mesiac zadarmo.
Ponuky
Ponuky od overených firiem. Stavebné práce, výroba, preprava, produkty a služby... Hľadáte niečo konkrétne? Zadajte dopyt a získajte odpovede od firiem priamo na mieru.
- Auto-moto, automobilový priemysel
- Bezpečnosť, ochrana
- Cestovný ruch, hotely, gastronómia
- Chemický priemysel
- Doprava a špedícia
- Drevospracujúci priemysel, korok
- Drogéria a kozmetika
- Ekológia, odpady
- Elektronika, elektrotechnika
- Energetika
- Financie, poisťovníctvo, účtovníctvo
- IT, počítače
- Kancelárske potreby
- Móda, odevy, textil
- Nábytok a bývanie
- Obchod
- Ostatné
- Papier, balenie, darčekové potreby
- Plasty, kaučuk
- Poľnohospodárstvo, potravinárstvo
- Poradenstvo, právo, marketing
- Prekladateľstvo a tlmočníctvo
- Reality
- Reklama, propagácia, PR
- Servis
- Sklo a keramika
- Služby
- Spotrebná a biela elektronika
- Stavebníctvo, materiál
- Strojárenstvo, stroje, priemysel
- Školenia, personalistika, brigády
- Šport, umenie, kultúra, zábava
- Telekomunikácie
- Tlačiarenský priemysel, médiá
- Výroba
- Zdravotníctvo, farmácia, krása
Jak zákazník vnímá značku
Autor s pomocou neurovedy odhaľuje spôsob, ako ľudia uvažujú o značkách, analyzuje ich nákupné chovanie, skúma vplyv dlhodobejších pocitov na rozhodovanie. Radí, ako sa trafiť na ich tlačítko “kúpiť“. Prenáša poznatky z výskumu mozgu do sveta reklamy a zisťuje tak, čo sa odohráva v hlavách spotrebiteľov. Veľmi užitočné čítanie pre marketérov a brand manažérov. Kniha bude však nepochybne pútavým zážitkom aj pre intelektuálne zameraného čitateľa bez praktických ambícií. Dokonalá znalosť kedy a ako určitý jedinec na niečo reaguje, má veľký význam predovšetkým pre pochopenie reakcií ľudí na dynamické stimuly, ako je napríklad rek...
Psychologie pro manažery
Neviete si rady s vedením týmu? Potrebujete podariť ako spolupracovníkov si vyberať, motivovať ich a hodnotiť? Ste pohltený úlohami, chceli by ste si uľahčiť, ale neviete ako a na koho práci delegovať? Jednoducho povedané, chcete dosiahnuť lepšie výsledky v riadení ľudí? Neexistuje žiaden správny spôsob riadenia, ktorý sa dá raz naučiť a osvojiť a naveky byť považovaný za úspešného manažéra. Kniha ponúka okamžite použiteľné modely a postupy, ktoré by manažér mal poznať, ak sa chce naučiť zaobchádzať s vlastnými zdrojmi aj so zdrojmi ostatných a dasahovať tak úspech v riadení spolupracovníkov. Všetko v podobe praktického sprievodcu ...
Finančné účtovníctvo a riadenie s aplikáciou IFRS
Kniha Finančné účtovníctvo a riadenie s aplikáciou IFRS poskytuje komplexný pohľad na účtovníctvo podniku vedené v súlade s princípmi IFRS. Jej cieľom je tiež poukázať na vzájomné prepojenie finančného riadenia a finančného účtovníctva, pre ktorého potreby predovšetkým slúžia účtovné informácie. Kniha je rozdelená na päť častí, ktoré logickým spôsobom zachytávajú základné a najpodstatnejšie finančné činnosti podniku. V prvej časti sa čitatelia oboznámia so základnými konceptmi finančného účtovníctva a štruktúrou finančných výkazov. Súčasťou je aj stručný úvod do analýzy finančných výkazov. Druhá časť venuje...
Medzinárodné právo súkromné
Autorský kolektív bol doplnený aj autormi pôsobiacimi v právnej praxi medzinárodného práva súkromného, či príbuzných súkromnoprávnych disciplín, ktoré sú späté s medzi národným právom súkromným. Ambíciou učebnice je poskytnúť základný prehľad a orientáciu v náročnej problematike medzinárodného práva súkromného, a to nielen pre študentov vysokých škôl, ale rovnako tak aj pre právnu prax, ktorá sa s otázkami patriacimi do predmetu úpravy medzinárodného práva súkromného potyká prakticky denne.
Debordelizace hlavy
Kedykoľvek sa neúspešní ľudia bavia o tých úspešných, takmer vždy dôjdu k záveru: „Áno, on je síce úspešný ale aj tak je to primitív.“ Rozhodne s tým súhlasím, pretože úspešní ľudia si to nekomplikujú. Ku každému stroju dostanete aj návod na použitie. Iba ku svojmu mozgu ste ho nedostali. Práve preto väčšina ľudí netuší, čo všetko môžu v živote dokázať. Priemerný človek využíva iba 2% svojho mozgového potenciálu. Pokiaľ ale stroje pracujú iba s 10% účinnosťou, považujeme ich za neúčinné. Zdá sa Vám to normálne?
Motivace zvenčí je jako smrad
Kniha Motivace zvenči je jako smrad vznikla z prvej hodiny školenia Základy vedenia ľudí. Už dvadsať rokov sa autor Ivo Toman zaoberá ľudskou motiváciou. V tejto knihe nájdete mnoho prekvapení, ktoré by ste nečakali. Zistíte, že vnútorná motivácia väčšinou nie je kladná. Že motivácia vonkajšia – z okolia funguje iba pár hodín a potom sa pominie. A taktiež zistíte prečo je to tak. Kniha Vám “rozbije“ takmer všetko, čo ste si do dnes mysleli o motivácií.
Co byste o sobě měli vědět
Zaujíma vás, ako čo najefektívnejšie zúročíte svoje skúsenosti a schopnosti a ako dosiahnuť vysnený cieľ? Chcete byť úspešný v práci? Túžite sa stať sebestačným jedincom, ktorý dokáže adekvátne reagovať na následné situácie, vyťažiť z nich maximum, či naopak sa z nich v prípade neúspechu poučiť? Kniha prináša mnoho užitočných rád, poznatkov a praktických krokov, ktoré v spojení s najnovšími poznatkami modernej vedy tvorí návod, ako dosiahnuť každý cieľ, ktorý ste si vytýčili.
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy
Chcete konečne pochopiť základy ekonomického a finančného riadenia firiem? Potrebujete si doplniť chýbajúce znalosti? Chceli by ste rozumieť svojím kolegom z ekonomického oddelenia a podkladom, ktoré pripravujú? Tak je táto kniha určená práve vám! Rada manažérov a špecialistov dobre rozumie svojmu odboru, ale pociťujú významné nedostatky v oblasti ekonomickej teórie a jej aplikácií v praxi. Táto knižka prístupnou formou, zrozumiteľne a na mnohých riešeniach a diskutovaných ilustratívnych príkladoch osvetľuje základné ekonomické kategórie tak, aby nové poznatky boli priamo využiteľné v praxi. Nové vydanie úspešnej publikácie je rozš...
Prodej problémovým zákazníkům
Úspešná kniha špičkového francúzskeho konzultanta ukazuje efektívne techniky predaja, ktoré vám pomôžu dosiahnuť vynikajúce výsledky a odlíšiť sa od konkurencie. Dozviete sa, ako primäť zákazníka ku spolupráci, ako osloviť zákazníka, ktorý nemá záujem, ako získať informácie k vypracovaniu úspešnej ponuky, ako prekonávať námietky, ako zvládnuť spochybnenie predajnej ceny a efektívne pristúpiť k uzatvoreniu predaja, ako udržiavať dobré vzťahy so zákazníkmi. Už tretie vydanie tejto veľmi cenenej knihy prináša nové stratégie predaja, ktoré vychádzajú zo súčasného stavu trhu a vyšších požiadaviek zákazníka a ďalej úplne novú ...
Curyšské axiomy
Kniha je prekladom populárneho svetového bestselleru The Zirich Axioms. Autor Max Gunther, patriaci do rodiny švajčiarskych finančníkov, ktorá sa investovaním na finančných trhoch už desiatky rokov zaoberá, v nej prvýkrát zhrnul legendárne pravidlá curyšských axiomov v písomnej podobe a ponúkol ich tak aj laickej verejnosti. Jedná sa o súhrn určitej filozofie, ktorou sa špičkoví bankári vo svojej profesii riadia. V dvanástich veľmi zaujímavo a čitateľne popísaných axiomoch budete môcť sami na vlastnej koži pocítiť, akým smerom sa myslenie týchto ľudí uberá a akými pravidlami sa riadia vo svojich rozhodovaniach poprední švajčiarski bankári a in...
Ako dosiahnuť úspech
- Autor: Miro Veselý - Format: 160×225 mm, 216 strán - ISBN: 978-80-970809-7
Tajemství vnitřní mluvy
- Autor: Ivo Toman - Format: 147×210 mm, 190 strán - ISBN: 858-60-11-22020
Expedice
Při vyšším objednaném množství a dle dohody s obchodním oddělením lze zajistit dopravu zboží až k zákazníkovi.
Balení
Do Jewel boxu na balicím stroji GIMA s možností online foliovat. Do ostatních typů obalů podle dohody s obchodním oddělením.
Balení
Do Jewel boxu na balicím stroji GIMA s možností online foliovat. Do ostatních typů obalů podle dohody s obchodním oddělením.
Chcete, aby Vás zákazníci kontaktovali priamo?
Zaregistrujte sa teraz a kontaktujte zákazníkov už dnes + získajte 1 mesiac zadarmo.
Prihlásenie
Nemáte prihlasovacie údaje?
Zaregistrujte sa už dnes a ihneď môžete reagovať na aktuálne zákazky.
Nájdi požadovaný tovar alebo službu za tú najlepšiu cenu
Je to rýchle, nezáväzné a bezplatné.
Máte možnosť ušetriť v priemere do 25%.
Napíšte čo požadujete a venujte sa svojej práci, rodine, relaxu.
Spätnú odpoveď priamo od dodávateľov obdržíte e-mailom alebo telefonicky.
Predaj produktov a ponúkanie služieb zákazníkom
Pre zverejnenie Vašich ponúk, ktoré budú prezentované zákazníkom je potrebné aktivovať služby aktívneho predaja.
Uverejniť ponuku na tovar, prácu, služby, výrobu, stroje, ....
Chcete niečo predať, alebo ponúknuť služby? Pridajte ponuku na Váš tovar, služby, dopravu, výrobu...
Pridajte a ukážte zákazníkom svoje produkty a služby, aby oslovili priamo Vás.