Hľadáte firmu, tovar, službu za najlepšiu cenu a kvalitu?

1) napíšte o čo máte záujem
2) spracujeme Vám cenové ponuky a zašleme referencie
3) je to bezplatné a nezáväzné

Uveďte o čo máte záujem:
Kontaktné údaje nie sú využívané na marketingové účely a slúžia len na komunikáciu ohľadne Vašej požiadavky.
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Vaša lokalita: 
Príloha: 






 

Management pohľadávok

Vzhľadom na narastajúci počet dlžníkov v období hospodárskej krízy sa Prvá Obchodná s.r.o. rozhodla zaviesť inovatívny produkt. Ide o management pohľadávok.

Ponúkame dva balíky služieb

Profi:

Služba zahŕňa:

- kontrola obchodného vestníka SR na dennej báze, či na dlžníka vašej spoločnosti nebolo začaté konkurzné resp. reštrukruralizačné konanie či vyhlásený konkurz resp. reštrukturalizácia
- v prípade zistenia informujeme klienta ešte v ten deň o danej skutočnosti
- možnosť zadávania Vašich dlžníkov do našej databázy raz mesačne
- zaslanie súhrnu zistení vždy na konci mesiaca za celý kalendárny mesiac


All Inclusive

- kontrola obchodného vestníka SR na dennej báze, či na dlžníka vašej spoločnosti nebolo začaté konkurzné resp. reštrukruralizačné konanie či vyhlásený konkurz resp. reštrukturalizácia
- v prípade zistenia informujeme klienta ešte v ten deň o danej skutočnosti
- možnosť zadávania Vašich dlžníkov do našej databázy každodenne
- informovanie o aktuálnom stave konkurzného resp. reštrukturalizačného konania či konkurzu resp. reštrukturalizácie
- zaslanie súhrnu zistení vždy na konci mesiaca za celý kalendárny mesiac

FAQ
Ako služba funguje?
V prvom rade je potrebné si vybrať produkt, ktorý najviac vyhovuje Vašim potrebám, následne podpíšeme s Vami zmluvu a uhradíte faktúru za prvý kvartál. Na našu emailovu adresu pošlete zoznam Vašich dlžníkov resp. obchodných partnerov. Našou úlohou bude každodenné sledovať obchodný vestník SR a v prípade, že na Vášho dlžníka resp. obchodného partnera bude vyhlásený konkurz resp. reštrukturalizácia či začne konkurzné resp. reštrukturalizačné konanie budeme Vás o tom informovať. V prípade objednania služby All Inclusive Vás budeme informovať o celom priebehu konkurzného resp. reštrukturalizačného konania či o konkurze a reštrukturalizácii.(napr. kde možno nahliadnuť do spisu, kde a kedy sa bude konať schôdza veriteľov a ďalšie dôležité skutočnosti uverejnené v obchodnom vestníku SR) čím Vám ušetríme drahocenný čas, ktorý môžete venovať Vášmu biznisu. V prípade potreby si u nás môžete doobjednať doplnkové služby.

Prečo si danú službu u nás objednať?
Pre našich klientov na dennej báze zabezpečujeme kontrolu obchodného vestníku SR.
Vy sa môžete venovať Vášmu biznisu a Vaše starosti ohľadne dlžníkov nechajte na nás.

Koľko za služby zaplatím?

Cenník
Profi..........................55 EUR/mes (platba kvartálne – 165 EUR/kvartál)
All Inclusive..............99 EUR/mes (platba kvartálne – 297 EUR/kvartál)

Získajte cenovú ponuku rýchlo a bez starostí:


Odoslaním formulára súhlasím so spracovaním osobných údajov.
Hľadáte zákazníkov v službách?

Hľadáte zákazníkov v službách?

Zaregistrujte sa teraz a kontaktujte zákazníkov už dnes + získajte 1 mesiac zadarmo.

  • Facility management, letná a zimná údržba, kosenie

    Facility management, letná a zimná údržba, kosenie

    Serióznosť a otvorenosť Komunálne služby Bratislava je kolektív, sieť procesov, pravidiel a záujmov, zachovávame dôvernosť vzťahu a k zákazkám pristupujeme objektívne, náš zákazník nebude zavádzaný a naša ponuka bude vždy taká, aby reflektovala na požiadavku zákazníka v rámci kvality a ceny. Sme fér a schopní prispôsobiť sa špecifikám tej ktorej organizácie. Naši pracovníci pôsobia v segmente desaťročie a od roku 2016 pod hlavičkou „KSBA“ O zverený majetok sa staráme rovnako, ako o náš vlastný. Svojimi službami pomáhame našim zákazníkom dosahovať ich ciele a pružne reagujeme na ich potreby. Pomáhame si navzájom a vieme, že naša...

  • RF Management System 3

    Komplexné centralizované nástroje na automatizovanie plánovania, nasadenia, zabezpečenia a riadenia vašej bezdrôtovej LAN siete PREVEZMITE ÚPLNÚ KONTROLU NAD VAŠOU BEZDRÔTOVOU LAN SIEŤOU... A VIAC RFMS 3 je plne funkčné riešenie pre správu určené na poskytovanie mimoriadnej kontroly siete a bezpečnosti po celú dobu životnosti vášej bezdrôtovej LAN (WLAN) siete Motorola - od plánovania a nasadenia cez denodenné monitorovanie a riešenie problémov.Ako časť Motorola One Point Wireless Suite, umožňuje tento vysoko škálovateľný nástroj end-to-end centralizovanú správu tisícov bezdrôtových switchov/kontrolerov, tenkých prístupových bodov (AP) a adapt...

  • Krizový management a administrativa

    Finanční management se zabývá finančními aspekty činnosti společnosti. Jeho obsahem je řízení finančních procesů podniku v podmínkách trhového hospodářství. V chápání finančního managementu jako řízení procesů nalezneme 4 činnosti: Finanční plánování – formuluje finanční cíle podniku Finanční rozhodování – zahrnuje strategické a operativní rozhodování na základě finančního plánování Organizování finančních procesů – každodenní činnost zabezpečující důsledné uplatnění přijatých finančních rozhodnutí Finanční analýza a kontrola – hodnotí stupeň dosažení finančních cílů a identifikuje vývoj následu...

  • CRM FACT event management server

    Súčasťou systému CRM FACT je event management server, ktorý umožňuje spravovať úlohy, telefonáty, servisné zásahy, porady alebo rokovania. Tieto udalosti je možné priradiť k zamestnancovi a sledovať či bola úloha vykonaná. S využitím event servera CalDAV je možné udalosti spravovať cez kalendarové aplikácie Sunbird, Outlook alebo Lotus Notes. CalDAV je open source alternatíva k Exchange serveru. Nasadením riešenia tak šetríte náklady. Vhodnosť nasadenia však treba preveriť auditom. Súčasťou servera je aj notifikačný systém. Kde je možné definovať kedy má notifikácia nastať a čo sa má vtedy vykonať. Takto je napríklad možné poslať ...

  • Služba Krízový management ICT projektu

    Vzhľadom k našim bohatým skúsenostiam v oblasti project managementu sme schopní prevziať krízový management už rozbehnutých ICT projektov. Základom tejto služby je vypracovanie situačnej analýzy - identifikácia slabých stránok a hrozieb, urýchlená náprava vývoja projektového riadenia, okamžitá interná a externá komunikácia.

  • Change management

    Zmena je všade okolo nás. Pre mnohých znamená príležitosť, progres, inováciu a rast. Na druhej strane môže byť vnímaná ako nestabilita, hrozba a dezorientácia. Potreba zmeny v organizácií prichádza často v momente, keď dôjde k zavedeniu nového ICT systému. Počas našej existencie sme sa s potrebou zmeny aj v oblasti organizácie spoločnosti stretli mnohokrát a to nielen z pohľadu zmeny v oblasti ICT, ale aj zmeny firemnej kultúry v spoločnosti, ktorú so sebou prináša zavedenie nových postupov, technológii, procesov alebo pravidiel. Vďaka konceptu služby Change management pomáhame všetkým našim zákazníkom, ktorí sú vo fáze zmien, alebo tam (ne...

  • Database management, data adaptation

    - vytvorenie, normalizácia, kontrola a úprava databáz, segmentácia, profilácia, datamining - prevádzka klientskych databáz v našom IT prostredí, správa databáz a informačných systémov prevádzkovaných u klienta - vývoj privátnych cloudových riešení s garanciou Microsoft Certified Professional, Microsoft Certified Database Administrator, Microsoft Certified Technology Specialist a Microsoft Office Specialist riadenie IT projektov metodikou PRINCE2 - konverzia údajov pre komunikáciu so Slovenskou poštou, s bankami (príkazy, výpisy, karty) - algoritmická kontrola adries (PSČ, mestá, ulice), rodného čísla, IBAN, overovanie oslovenia podľa pohlavia, elimináci...

  • Facility management

    Facility management

    Facility management je pomerne nové a moderné odvetvie. Obecne je možné konštatovať, že sa jedná o metódu (službu), ktorá našim zákazníkom umožňuje sústrediť sa naplno na svoju vlastnú podnikateľskú činnosť (core business). Stane sa tak odovzdaním (outsourcovaním) všetkých, alebo určitej časti ich vedľajších podporných procesov, špecializovanej dodávateľskej firme. Tieto procesy sa tým pre uživateľov služby nielen skvalitnia a zlacnejú, ale väčšinou narastie aj efektivita procesov a činností celej ich firmy. Je možné definovať zhruba dve základné oblasti služieb Facility managementu, a to tzv.: - Hard services - zahŕňa najmä ná...

  • Redakčný systém / Content Management System

    Redakčný systém (publikačný systém, Web Content Management - WCM, Content Management System - CMS, Content Publishing - ) je systém, ktorý slúži na tvorbu a správu prezentácií na internete. Podstatou práce v redakčnom systéme je tvorba obsahu, ktorý je oddelený od dizajnu a funkcionality (sú dané na základe špeciálnych šablón) stránky. Náklady investované do redakčného systému sa vrátia vďaka nižším nákladom na údržbu a vytváranie podstránok a vzniká priestor pre ďalšie úspory (lepšie a lacnejšie využitie disponibilných zdrojov).

  • Systém managementu kvality (SMK)

    Zajistíme Vám veškeré nutné činnosti spojené se získáním certifikátu řízení kvality výroby a služeb dle ISO 9001:2008. Norma ISO 9001 specifikuje požadavky na systém managementu kvality v organizacích, které chtějí a potřebují prokázat svoji schopnost trvale poskytovat produkty v souladu s příslušnými předpisy a požadavky zákazníků, a které usilují o zvyšování spokojenosti zákazníka. Základní požadavek: zavést, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém managementu kvality (SMK) a neustále jej zlepšovat.

  • Systém environmentálního managementu (EMS)

    Zajistíme Vám veškeré nutné činnosti spojené se získáním certifikátu systému environmentálního managementu. Norma ISO 14001 specifikuje požadavky na systém environmentálního managementu tak, aby organizaci umožnila formulovat politiku a stanovit cíle, které zahrnou zákonné požadavky a informace o významných environmentálních dopadech. Týká se těch environmentálních dopadů, které může organizace řídit, a o nichž se předpokládá, že na ně může mít nějaký vliv. Základní požadavek: zavést, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního managementu (EMS) a neustále jej zlepšovat.

  • Systém managementu pro bezpečnost práce a ochranu zdraví při práci (SM BOZP)

    Zajistíme Vám veškeré nutné činnosti spojené se získáním certifikátu OHSAS 18001. Norma OHSAS 18001 uvádí požadavky na řízení rizik pro BOZP. Skutečnost, že disponujete certifikátem OHSAS 18001 dává Vašim klientům na vědomí, že máte výrazný zájem na ochraně svých pracovníků. Systém řízení vám umožní kontrolovat vaše rizika pro bezpečnost práce a ochranu zdraví při práci, zdokonalovat bezpečnost v podniku a vytvářet bezpečné prostředí pro současné pracovníky i dodavatele. Certifikát OHSAS 18001 Vám pomůže přilákat kvalifikované a tedy i náročné pracovní síly a zlepší Váš image nejen na trhu práce, ale umožní systémo...

  • Systém managementu bezpečnosti informací (ISMS)

    Zajistíme Vám veškeré nutné činnosti spojené se získáním certifikátu dle ČSN ISO/IEC 27001:2006. Tato norma specifikuje požadavky na systém managementu bezpečnosti informací a organizace tímto certifikátem mohou prokázat svoji schopnost trvale uplatňovat bezpečnostní opatření chránící informační aktiva s cílem poskytnout jistotu svým partnerům o dostatečné úrovni zabezpečení informací. Základní požadavek: ustavit, zavést, provozovat, monitorovat, přezkoumávat, udržovat a zlepšovat ISMS v souvislosti s riziky činností organizace.

  • Smart Grids: iNES - Intelligent Distribution Grid Management System

    Future challenges in the energy sector will be in integrating new power generators (e.g. photovoltaic systems, co-generators) into existing distribution grid structures in a sensible way. Concurrently, it is important to meet the growing performance requirements of new technologies, such as e-mobility or heat pumps. Both need intelligent, decentralized energy and grid management systems that can react to the requirements of the grid, thus avoiding over- or under-voltage, as well as operational disruption.

  • Projektový management v investicích

    Projektový management v investicích

    INVESTORSKÝ INŽENÝRING = KOMPLETNÍ ŘÍZENÍ INVESTIČNÍCH ZÁMĚRŮ PRO INVESTORY, VČETNĚ UVEDENÍ INVESTOVANÉHO CELKU DO PROVOZU. Aktuálně pro Vás umíme udělat: + investorská příprava - finanční kalkulace, studie proveditelnosti - nezávislé posouzení různých technologických zařízení - získání potřebných povolení či vyjádření z hlediska územního a stavebního řízení a jiných - speciálních předpisů - některé součásti investorské přípravy si zákazník na své přání zajišťuje sám, případně je má zajištěny ve fázi započetí naší spolupráce. Míra zajištění těchto dodávek záleží na vzájemné dohodě + i...

  • Event transportation management

    Náš skúsený tím Vám pripraví na mieru šitú kombináciu dopravných prostriedkov pre s vysokou efektívnosť a cenovou nenáročnosťou prepráv. Zbavte sa stresu s nami! Váš kongres prebehne hladko, bezpečne a štýlovo.

  • IT služby - softvérového konfiguračného managementu

    Spoločnosť zabezpečuje pre svojich partnerov komplexné služby softvérového konfiguračného managementu (SCM) v prostredí MS Windows, Unix i Linux. Medzi hlavné nástroje, ktoré používame na správu verzií patria ClearCase, TFS, CVS.

  • CMS system (Content management system)

    Ponúkame Vám možnosť vytvorenia systému pre správu Vašej webstránky, aby ste si sami mohli aktualizovať údaje na webstránke, pridávať obrázky, či upravovať príspevky v knihe návštev. Každý systém je implementovaný priamo do webstránky a chránený heslom, tým pádom nie je nutná žiadna inštalácia, stačí iba prístup na internet.

  • Rezacie systémy - Softvér - COLUMBUS, Programming system, Production Data Management (PDM)

    Rezacie systémy - Softvér - COLUMBUS, Programming system, Production Data Management (PDM)

    The programming software of ESAB CUTTING SYSTEMS is renowned for innovative developments that have made mechanical cutting with plasma, oxyfuel and laser increasingly better, more economical and precise. Whether the simple generation of your cutting programs or smooth integration of the cutting process in automated production: all of your cutting processes are programmed for success with the latest software packages from ESAB.

  • Warehouse & Distribution Management

    Warehouse & Distribution Management

    Materská firma našej spoločnosti bola založená v roku 1920 v miestnej časti rakúskeho Salzburgu - Maxglan, od čoho bol i odvodený názov spoločnosti – LAGERMAX. Roky sme pracovali na rozšírení nášho pôsobenia vo východnej Európe a dnes už máme filiálky v ďalších štátoch, ako sú Česká republika, Maďarsko, Bulharsko, Chorvátsko, Rumunsko, Srbsko, Slovinsko, Bosna a Herzegovina Dcérska spoločnosť na Slovensku vznikla v roku 1993 v Trnave pod názvom Drusped – Lagermax spol. s r. o. V januári 2005 sa presťahovala do novovybudovaných priestorov v blízkosti Senca so skladovými priestormi o rozlohe 5000 m2 a kapacitou cca 6000 paletových miest. S ...

  • R-lub servis fluid management

    Firma R-lub Slovakia, s.r.o. zabezpečuje pre svojich zákazníkom kompletný servis chladiacich, mazacích a odmasťovacích kvapalín na základe konkrétnych požiadaviek odberateľa. , Technické vybavenie firmy spočíva v špičkových zariadeniach pre filtráciu olejov ( zariadenie nemeckej firmy Friess GmbH ), resp. filtráciu - čistenie vodouriediteľných chladiacich kvapalín ( zariadenie nemeckej firmy MKR ). Testy kvapalín sa spracovávajú vo firemnom laboratóriu, čo zabezpečuje minimalizovanie doby dodania výsledkov testov. Tým sa získa možnosť rýchlejšie zasiahnuť do údržby kvapalín. Táto doba neprestavuje viac ako 24 hod. R-lub servis fluid managemen...

  • sMOBILE WMS (WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM ) - riadenie logistického skladu

    sMOBILE WMS (WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM ) - riadenie logistického skladu

    sMOBILE WMS Je moderná mobilná technológia, ktorá slúži na riadenie a optimalizáciu skladových prevádzkových procesov (príjem od dodávateľov, naskladnenie tovaru do skladu - na skladové pozície, operatívne presuny tovaru medzi skladovými pozíciami, expedícia tovaru, preprava tovaru k zákazníkom). Skladník pri svojej práci používa priemyselné PDA zariadenia. SMOBILE WMS monitoruje všetky informačné toky súvisiace s pohybom tovaru v sklade, je on-line prepojený s primárnym informačným systémom (IS) a preto má manažment, vedúci skladu, poprípade ďalší zodpovední pracovníci v primárnom IS reálny prehľad o skladových zásobách. Základné vl...

  • Projektový management

    Projektový management

    Divize Engineering zajišťuje následující aktivity: - příprava nových projektů - plánování projektů - návrhové studie, realizační studie - operační design - zhodnocení bezpečnosti, analýza rizik - koordinace projektu vč.: - projekce, Basic a detail engineering - poptávková / nabídková řízení se zákazníkem - jednání, výběr a koordinace se subdodavateli - dohled a kontrola vyráběných a nakupovaných dílů - inspekce a kontrola časového harmonogramu projektu - kompletace všech dodávek - kompletní montáž - seřízení, uvádění do provozu, testy a personální školení - garanční servis, pogaranční servis Firma má vlastní p...

  • Real estate management

    Real estate management

    - Ipari csarnok Össz. területe 1460 m², amiben 1260 m² híddarus, automata kapukkal és ipari padlóval rendelkezõ, 6m belmagasságú csarnokrész, 100 m² iroda, és ugyanennyi szociális helység található vizesblokkal. - Raktárak A cég területén belül kisebb-nagyobb, fûthetõ, illetve fûtetlen raktárak bérelhetõk. - Irodák Központi épületünkben több, internet és telefon bekötési lehetõséggel rendelkezõ kiadó iroda található. - Félszíntetõ Udvari raktárépületünk mellett 205 m² félszíntetõs terület bérelhetõ. - Betonozott külterület Ipari csarnokunk mellett 2000 m² kiadó ...

  • Management jakosti

    Management jakosti

    Jedním z prioritních cílů je zajištění kvality. Investice s výhledem do budoucnosti a strojový park „State of the Art“ nám umožňují splnit i náročná přání našich zákazníků v oblasti gastroobalů. Díky neustálým inovacím dosahujeme již dnes toho, co od nás trh očekává teprve zítra. Průběžná kontrola kvality, výzkum a vývoj zaručují vysokou úroveň našich výrobků, jak ji naši zákazníci již znají.

  • Business Continuity Management

    Business Continuity Managemet znamená riadiaci proces pri ktorom sú identifikované možné dopady udalostí ohrozujúcich činnosť organizácie a ktorý definuje základný rámec pre prehlbovanie schopností organizácie na takéto udalosti správne a úspešne reagovať. BCM predstavuje veľmi širokú oblasť činností. Našou snahou je u svojich zákazníkov naštartovať interný proces BCM, ktorý zabezpečí pripravenosť na havarijné stavy. Aktivity a práce v uvedenej oblasti rozvíjame v rámci plánovania kontinuity činností (Business Continuity Planning) ako aj plánovania obnovy (Disaster Recovery Planning).

  • Project management system

    - sprostredkovanie obchodu a služieb, marketingové služby, logistika webshopov, skladovanie

  • K/A management

    - Struktura K/A týmu - Význam K/A - Řízení vztahu s K/A - K/A profily - Roční jednání - Klíčové ukazatele výkonu - KPI - Segmentace a prioritizace K/A - Sledování prodejních a marketingových nákladů - Rozhodování na základě objektivních dat - Category Management - Space planning - Planogramy - Pay for performance - Obchodní smlouvy - Externí i vlastní merchandising

  • Field force management

    - Struktura prodejního týmu - Vedení týmu obchodních zástupců - Klíčové ukazatele výkonu - KPI - Tvorba tras - Kroky návštěvy - Merchandising - Měření dostupnosti, viditelnosti - Sběr dat z trhu a konkurence - On the job training - Field audit - Prodejní cykly - Implementace marketingových aktivit - Pokrytí trhu a efektivita tras - Segmentace prodejních míst

  • Projektový management vo fondoch EU

    Sme akreditovaným poskytovateľom kurzu Projektový manažment vo fondoch EU. Tento kurz ponúkame všetkým oprávneným žiadateľom, ktorí chcú úspešne čerpať finančné prostriedky z EÚ. Kurz je určený aj projektovým manažérom, členom projektových tímov, konzultantom, absolventom škôl, nezamestnaným. Naučíme Vás ako správne napísať projekt tak, aby bol kvalitný a úspešný. Kurz pozostáva z troch samostatných modulov, výstupom kurzu je certifikát akreditovaný MŠ SR. Špecifikácia kurzu: Vzdelávacia aktivita je zostavená ako súbor pozostávajúci z 3 modulov. Jednotlivé moduly sa obsahovo dopĺňajú, ale účastníci ich môžu absolvovať aj samo...

  • Disaster recovery management

    Je korektné Vás na úvod informovať, že dostupnosť Vašich kritických systémov nie je a nikdy nebude na takej úrovni, že ju môžete Vášmu businessu garantovať v reálnom čase na 100%. Toto tvrdenie vychádza s praxe a sami uznáte, že existuje veľa interných a externých faktorov a rizík, ktoré vplývajú na chod Vášho ICT. Čo však môžete urobiť, je pripraviť sa na neočakávane havarijné situácie už dnes a vytvoriť rad krokov aby ste minimalizovali straty a riziká pre dodávku Vaších služieb Vášmu businessu. Tieto kroky sú na dlhšie časové obdobie a zahrnujú participáciu všetkých kľúčových častí Vašej spoločnosti, ktoré odoberajú sl...

  • Management system

    Produktové riešenie MANAGEMENT SYSTEM ponúka komplexný nástroj na centrálnu správu IT infraštruktúry pomocou spoľahlivého softvérového riešenia od spoločnosti Microsoft. Tento produkt svojou jednoduchosťou a modulárnosťou zásadným spôsobom pomáha efektívne spravovať IT infraštruktúru a mať všetko pod kontrolou. Ak sa chcete dozvedieť viac o možnostiach a výhodách produktového riešenia MANAGEMENT SYSTEM, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára a naši odborníci Vám pomôžu pri výbere a realizácii vhodného riešenia.

  • Správa dokumentů/Document management

    Správa dokumentů/Document management je řešení optimalizace správy a evidence dokumentů na míru zákazníka. Tato správa se dělí na následující oblasti: - analýza - návrh řešení - dodání IS - implementace - integrace a uvedení do řádného rutinního provozu komplexního informačního systému Poslední bod se ještě sestává z podoblastí: - podpora evidence, správy a oběhu všech dokumentů vzniklých z činnosti nebo přijatých – tj. schvalovací workflow - zajištění centrálního příjmu a distribuci dokumentů vně firmy ve všech variantách (papírově, elektronicky do datových schránek, emailem, podáním na E-podatelnu) - zajištění ...

  • BTL – event management, sales promotion, direct marketing, mystery shopping

    Zrealizujeme pre vás komplexné podlinkové aktivity na podporu povedomia vašej značky a predaja vašich produktov a služieb. Zorganizujeme pre vás eventy a akcie, spotrebiteľské súťaže, zrealizujeme mystery shopping a sales promotion, zabezpečíme vašu účasť na veľtrhoch a výstavách a uskutočníme direct marketingové kampane adresné či neadresné formou pošty, emailu, sms správ alebo telefonicky. Či už máte záujem posilniť tímového ducha vašich zamestnancov alebo sa odvďačiť klientom a investorom za produktívnu spoluprácu, vieme pre vás zabezpečiť organizáciu eventov a večierkov od momentu tvorby námetu a scenára spolu so spracovaním programu,...

  • Riadenie projektov-Project management

    Plánovanie-Sledovanie-Riadenie projektov v stavebníctve pomocou aplikácie Microsoft Office Project vypracovávame - harmonogramy výstavby - cash flow výstavby - sledovanie činností - grafické výstupy

  • Servis fluid management

    Firma zabezpečuje pre svojich zákazníkom kompletný servis chladiacich, mazacích a odmasťovacích kvapalín na základe konkrétnych požiadaviek odberateľa. Technické vybavenie firmy spočíva v špičkových zariadeniach pre filtráciu olejov ( zariadenie nemeckej firmy ), resp. filtráciu - čistenie vodouriediteľných chladiacich kvapalín ( zariadenie nemeckej firmy MKR ). Testy kvapalín sa spracovávajú vo firemnom laboratóriu, čo zabezpečuje minimalizovanie doby dodania výsledkov testov. Tým sa získa možnosť rýchlejšie zasiahnuť do údržby kvapalín. Táto doba neprestavuje viac ako 24 hod.

  • DMS – Device Management System

    Celý systém i jednotlivé zariadenia sú postavené tak, aby ich správa a údržba bola čo najjednoduchšia. Výberom a kombináciou technológií sme docielili toho, že systém je plne servisovateľný vzdialeným prístupom. Základným prvkom DMS je aplikácia, ktorá sleduje on-line stav jednotlivých komponentov systému a to nielen z hľadiska prevádzkového stavu, ale taktiež z hľadiska aktuálnosti verzií nahraných aplikácií a firmware.

  • Fleet Management

    Systém Emlines nezahrňuje len odbavovací a informačný systém, ale zameriava sa taktiež na celkovú efektivitu a ekonomiku prevádzky dopravného podniku, vrátane podpory riadenia.

  • A Total Travel Management Solution

    Our reputation for service excellence has been proven time and time again. It’s not only the many awards we have won over the years that stand testament to this fact, but also our clients. With an impressive portfolio that encompasses multinational corporations and national companies, has long been delivering solutions to some of the most prestigious corporations around the world.

  • Coroporate travel management

    The worldwide network combines local expertise and specialist knowledge with our wide reaching global capabilities to deliver an all round value offering and tailor made solution to our corporate travel clients. Whether your focus is on online booking tools, keeping track of your travellers’ whereabouts, or a totally outsourced travel function, we can offer practical advice and innovative solutions designed to meet your exact requirements and help you achieve your objectives. Our capabilities stretch far beyond the classic travel management role and are designed to meet the needs of both the corporate decision-maker and their travellers. As well as handling both simple an...

  • Supply chain management

    - Analýza aktuálneho toku zásob - Zmena / optimalizácia prevádzkových chodov - Kalkulácia najvýhodnejšej lokality a objemu pre Vaše skladové zásoby

  • IVN Profi fasion management / recepce

    IVN Profi fasion management / recepce

    módní oděvy pro recepci management z velmi kvalitních ateriálů, s důrazem na design, který je základem pro spoluvytváření image daného hotelu nebo firmy

  • Card management systém

    Outsorcing spracovanie Bank-office služieb.

  • Fleet management

    Máte vozový park? Výborne, poradíme Vám ako znížiť náklady na jeho údržbu, zariadime pravidelné kontroly a pokiaľ potrebuje v čase odpočinku Vášho vozidla v servise byť mobilný, zabezpečíme pre Vás náhradné vozidlo. Zriaďujete vozový park? Výborne. Máme pre Vás naozaj skvelú ponuku. Plánujete nákup vozidiel? Vyriešime za Vás hľadanie najvhodnejšej ponuky. Nájdeme pre Vás tú najvýhodnejšiu a zabezpečíme kompletnú starostlivosť Mali ste nehodu? Volajte náš hot line servis a my sa ku Vám urýchlene dopravíme a pomôžeme s odťahom vozidla, pristavíme Vám náhradné vozidlo, vybavíme obhliadku v zmluvnej poisťovni, necháme ho op...

  • Back office management & EBC*L

    - Back office management - EBC*L – European Business Competence* Licence - Systém certifikácie základných ekonomických vedomostí

  • Interkultúrny management

    - Interkultúrne tréningy - Interkultúrny teambuilding - Management rozdieľností

  • Projektový management

    - Základy projektového managementu - MS Project základy - Pozadie úspešného projektového managementu - Projektový management pre členov tímu - Projektový management – Fresh up

  • TOMS™ - trackload online management system

    Obsiahly systém nákladnej prepravy, ktorý zlučuje postupy importu a exportu s moderným softvérom na sledovanie tovaru. Tento modul môže byť použitý ako súčasť nášho WMS na sledovanie tovaru v pohybe alebo ako samostatný prepravný modul. Posledná verzia TOMS™ bola pozmenená a rozšírená tak, aby plne spracovávala a riadila prepravný modul a tiež aby zjednodušila všetku administratívnu prácu. Vlastnosti revolučne nového prepravného modulu TOMS™: - Online vytváranie leteckých nákladných listov, nákladných listov CMR, zásielkového zoznamu a faktúr - Vytváranie správ o sledovaní nákladu - Sledovanie tovaru - Stiahnutie upravených správ o ...

  • ULMS™ - ultimate logistics management system

    Maurice Ward Group vyvinula vlastný systém skladového riadenia, ktorý je najlepší v rámci svojej kategórie. Naši programátori a systémoví analytici vykonávajú integráciu rýchlo, aby vášmu MRP systému poskytli bezchybné rozhranie. Hlavné vlastnosti systému: - Plne zväčšiteľná Java platforma - Mimoriadne dôležitý nástroj pre efektívne riadenie vášho skladu – reťazové spracovanie, príjem, príjem tovaru na sklad, sťahovanie, zbieranie, preprava, nakladanie na nákladné vozidlo, inventár, dodávka a POD - Zákazníkom a obchodníkom ponúka online prístup k informáciám v reálnom čase - Online scan systém na bar / 2D kódy a intern...

  • CRM (Customer Relationship Management)

    Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia CRM systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka. Dosiahnutým cieľom je vyššia lojalita zákazníkov, zvyšovanie ich spokojnosti a udržiavanie si dlhodobých vzájomných vzťahov.

Prezentujete svoju firmu?

Prezentujete svoju firmu?

Zaregistrujte sa teraz a kontaktujte zákazníkov už dnes + získajte 1 mesiac zadarmo.


X
X

Prihlásenie

Prihlasovcie meno: 
Prihlasovcie heslo: 
Zabudli ste heslo?

Nemáte prihlasovacie údaje?

Zaregistrujte sa už dnes a ihneď môžete reagovať na aktuálne zákazky.




X

Nájdi požadovaný tovar alebo službu za tú najlepšiu cenu

Je to rýchle, nezáväzné a bezplatné.
Máte možnosť ušetriť v priemere do 25%.
Napíšte čo požadujete a venujte sa svojej práci, rodine, relaxu.
Spätnú odpoveď priamo od dodávateľov obdržíte e-mailom alebo telefonicky.

Uveďte prosím o čo máte záujem:
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Vaša lokalita: 
Príloha: 

Kontaktné údaje nie sú využívané na marketingové účely a slúžia len na komunikáciu ohľadne Vašej požiadavky. Prevádzkovateľ neoveruje aktuálnosť publikovaných informácií a/alebo grafických ukážok pri ponukách. Vašu požiadavku spracujeme, s možnosťou bezplatného a nezáväzného vyhľadania vhodného dodávateľa.
Vašu požiadavku môžete adresovať aj priamo 0908 / 150 555, 0903 / 736 366, najdi@poziadavka.sk
X

Predaj produktov a ponúkanie služieb zákazníkom



Pre zverejnenie Vašich ponúk, ktoré budú prezentované zákazníkom je potrebné aktivovať služby aktívneho predaja.



X

Uverejniť ponuku na tovar, prácu, služby, výrobu, stroje, ....

Chcete niečo predať, alebo ponúknuť služby? Pridajte ponuku na Váš tovar, služby, dopravu, výrobu...

Názov Vašej ponuky:
Text Vašej ponuky:
Fotografie:
vybrať
Sekcia:
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Súhlasím s obchodnými podmienkami
Súhlasím so spracovaním osobných údajov

Ušetrite vhodným výberom dodávateľa

Nájdite si správneho dodávateľa produktov, materiálu, služieb, ktoré potrebujete. Služba je pre vás bezplata a nezáväzná. Nájsť dodávateľa >>>

Získajte nových zákazníkov

Služby určené pre živnostníkov, malé aj veľké spoločnosti. Podporíme predaj vašich produktov alebo služieb a nasmerujeme k vám zákazníkov. Začať >>>

Obchodný portál www.poziadavka.sk

Už od roku 2004 vyhľadávame pre našich partnerov nové obchodné príležitosti,
- podporujeme predaj kvalitných produktov a služieb,
- prezentujeme malé aj veľké spoločnosti a neustále k nim smeruje zákazníkov,
- každý dodávateľ má rovnakú východiskovú pozíciu pre získanie zákazníka,
- nikdy si neúčtujeme províziu za sprostredkovanie a nezasahujeme do obchodných jednaní.

Technické otázky na správcu obchodného portálu: info@poziadavka.sk, +421 903 736 366, +421 908 150 555



Rýchla navigácia:



Publikovanie alebo šírenie akéhokoľvek materiálu serveru bez predchádzajúceho písomného súhlasu je zakázané. Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za publikované inzeráty a grafické ukážky. www.poziadavka.sk: Management pohľadávok 2004 - 2025 © Požiadavka.sk @ REMOS spol. s r.o.







Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies. Viac informácií o Cookies a úpravu ich používania nájdete v časti Zásady používania súborov cookie

Nevyhnutné cookies - vždy zapnuté

Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú na uchovávanie Vašich produktov v košíku. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu našej webovej stránky a našich reklamných kampaní. Pomocou nich určuje počet návštev. Dáta získané pomocou týchto cookies spracúvanie bez použitia identifikátorov, ktoré ukazujú na konkrétneho užívateľa webovej stránky.