Podpora a příprava na klíčová jednání

- V anglickém, německém a ruském jazyce
- Cíle jednání
- Vedení jednání a argumentace
- Efektivní presentace
- Příprava ročních, nebo významných jednání




  • KOMBUCHA hubka a čaj podpora na imunitu organizmu a detoxikáciu

    KOMBUCHA hubka a čaj podpora na imunitu organizmu a detoxikáciu

    V ponuke máme Hubku KOMBUCHU, ktorá má liečivé účinky,veľa B .. vitamínov a pitím tohoto nápoja denne ráno, na obed a pred večerou cca po 150 ml vytvorí pre uživateľa lepší imunitný systém v ľudskom tele. Detoxikuje a prečistí odstráni škodliviny z ľudského tela. Hubka KOMBUCHA rastie a rozmnožuje sa v čaji, ktorý si pripravíte podľa nasledovného postupu:. Na začiatok si uvaríte cca 2 - 2,5 L vody. Vložíte do horúcej vody v sitku sypaný čierny, alebo zelený čaj cca 2 polievkove lyžice na 7 - min. Môžete aj šípkovy čaj, ten môže byť vyluhovaný aj 15 - 20 min. Nasypeme do čaju cca 500 g kryštáľoveho cukru. Násadu hubky vložíte do...

  • Podpora v nákupných a distribučných procesoch s tovarmi

    Naša firma poskytuje svojim obchodným partnerom úplnú podporu v nákupných a distribučných procesoch s tovarmi. Služby poskytujeme vždy a vo všetkých prípadoch na základe dojednaných podmienok. Podmienky vstupujú do platnosti s podpísaním zmluvy o spolupráci a poskytovaní služieb. Čo Vám vieme poskytnúť... Výrobcom: » vybudovanie obchodných vzťahov v kruhu potencionálnych záujemcov o nákup alebo predaj výrobkov » úplnú profesionálnu podporu pri medzinárodnej prezentácii výrobkov » predaj a distribúciu vašich výrobkov Majiteľom obchodu a webshopu: » vyhladávanie nových produktov za bezkonkurenčnú cenu podľa vašich predst...

  • Podpora 71×71 mm, cynkowana

    Podpora do zamocowania słupka na twardym podłożu np. kostce czy betonie, poprzez przykotwienie do podłoża.

  • Podpora a servis

    Na veškeré dodané zboží poskytujeme záruční a pozáruční servis. U stabilně instalovaných kompresorů garantujeme servisní zásah do 24 hodin. U rotačních lamelových kompresorů MATTEI lze v závislosti na smluvních dodacích a záručních podmínkách, trvání záruky prodloužit na 3, 5 a 10 let. Dodavatelské a servisní služby poskytujeme z Brna a prostřednictvím našich smluvních partnerů také z Roudnice nad Labem a Ostravy.

  • Technická podpora

    Postaráme sa montáž a dodávku hygienických dávkovačov a zásobníkov. Rovnako sa priebežne postaráme o dodávku spotrebných materiálov a technický stav hygienických zariadení.

  • SAP Basis podpora

    •projekt management •systémová architektúra •inštalácia SAP R/3 •konfigurácia a administrácia •user & security management •backup & recovery •systémové kópie •upgrady

  • Správa počítačových sieti, podpora používateľov

    - správa malých sieti, podpora HW a SW používateľov

  • Podpora rozvoja podnikania - v regióne SVE

    Okrem služieb výskumu trhu, konkurenčného spravodajstva a strategického poradenstva môže naša spoločnosť podporiť svojich klientov aj pri implementácii stratégie rozširovania podnikania tak, že im prostredníctvom širokej siete lokálnych konzultantov poskytuje plnú podporu na mieste, na danom trhu v strednej a východnej Európe. Nasleduje zoznam služieb, ktoré sa môžu pri rozbehu a rozvoji podnikania: * Zabezpečenie obchodných stretnutí - (kontaktovanie vybraných spoločností alebo jednotlivcov, predstavenie firmy a jej produktov, zabezpečenie schôdzok, cesty a ubytovania); * Uľahčovanie obchodnej komunikácie - (preklad vzájomnej korešpondenc...

  • Technická podpora a poradenstvo

    •technická podpora a poradenstvo pri riešení otázok v spojitosti s našimi strojmi, •úpravu softwérovej výbavy strojov podľa požiadaviek zákazníka, •zaškolenie obsluhy na jednotlivé typy strojov, •školenie autorizovaných servisných pracovníkov zo zahraničia.

  • Profesionálna podpora

    Poskytujeme profesionálnu podporu k produktom, či sa jedná o pravidelné aktualizácie produktov alebo stálu užívateľskú podporu pomocou HelpDesku cez telefón alebo email.

  • Podpora súťaže

    Podpora súťaže

    „Spotrebiteľské súťaže aj navrhujete?“ * Áno, ak si to želáte. Oslovujú nás však nielen koncoví zákazníci, ale aj reklamné agentúry, ktoré už koncepciu majú s klientom často krát dohodnutú a od nás potrebujú len jej technické zabezpečenie. * Ak však súťaž navrhujeme, potom vám dokážeme navrhnúť mechanizmus súťaže, aj texty pravidiel. „Čo presne rozumiete pod technickým zabezpečením, čiže podporou súťaže?“ * Najčastejšie je to zriadenie P.O.Boxu pre zber návratiek, jeho vyberanie a zápis údajov z došlých odpovedných kupónov. Ak ide o čiarové kódy či iné obaly z výrobkov, overujeme úplnosť zaslania po...

  • Podpora komunikačných služieb

    - Správa telefónnych ústrední a mobilných zariadení - Zabezpečenie pripojenia do internetu - Správa internetových (e-mail a www) serverov - Konfigurácia mobilných zariadení - Synchronizácia mobilných zariadení s počítačom - Optimalizácia nákladov firmy na komunikáciu - Konzultácie pri výbere zariadení a služieb

  • Desktop manažment a podpora používateľov

    Desktop manažment je komplexný prístup k riadeniu všetkých počítačov v organizácii. Názov zahŕňa dohľad notebookov a ďalších počítačových zariadení, rovnako ako u stolových počítačov. Desktop manažment je súčasťou systémov riadenia, čo je správa všetkých zložiek informačných systémov organizácie. Ostatné súčasti systému riadenia zahŕňa správu siete a správy databáz. Tradičné desktop manažment úlohy zahŕňajú inštaláciu a údržbu hardvéru a softvéru, filtrovanie nevyžiadanej pošty a správu užívateľských oprávnení. V posledných rokoch sa však úlohy súvisiace so zabezpečením stali čoraz väčšou časťou desktop manažm...

  • Konzultačné, implementačné služby a zákaznícka podpora riešení pre správu obsahu

    Konzultačné a inplementačné služby ako aj zákaznícku podporu realizovaných riešení rozširujú našu komplexnosiť ponuky riešení pre správu obsahu. Uvedené služby zahŕňajú najmä: - analýzy zákazníckeho prostredia a procesov - konzultačné služby v súvislosti s nasadením systémov pre správu obsahu - implementácia riešení pre správu obsahu - zákaznícke úpravy uvedených riešení na mieru - integrácia uvedených riešení s aplikáciami tretích strán - zákaznícka podpora realizovaných riešení

  • Podpora efektívneho energetického hospodárenia v priemyselných objektoch

    Podpora efektívneho energetického hospodárenia v priemyselných objektoch

    Jednou z priorít spoločnosti JP Eko s.r.o. je aj podpora efektívneho energetického hospodárenia v priemyselných objektoch. Vhodnou rekonštrukciou elektrických rozvodov a osvetlenia sa dosahuje značná úspora energie a tým aj nákladov. Zavádzanie nových technológií však predstavuje cenovo náročný proces. Aj z tohto dôvodu sa snažíme Našim klientom šiť technológie presne na mieru a vybrať najlepšie riešenie v pomere cena - kvalita - úspora. Pri realizovaní vybraných projektov zabezpečujeme aj odborné poradenstvo pri obstaraní finančných prostriedkov z dostupných grantových schém EÚ, EHP (tzv. nórske fondy ) a pod. čím sa výrazne posilňuje ú...

  • Podpora Full HD rozlíšenia

    Podpora Full HD rozlíšenia

    - najyvššia kvalita obrazu na kanáloch, ktoré sú vysielané vo Full HD kvalite - HDMI výstup ideálny na prenos audio/video v najvyššej kvalite - upscaler optimalizuje štandardnú kvalitu digitálneho obrazu pre HD Ready a Full HD televízory aby všetky kanály sledované cez tento prijímač boli v najvššej možnej kvalite

  • Rozvoj a podpora podnikania  -  spolupráca s firmami , sprostredkovanie obchodu

    Rozvoj a podpora podnikania - spolupráca s firmami , sprostredkovanie obchodu

    Kovoobrábanie - spracovanie hliníka, hliníkových profilov, sekanie, frézovanie, tvarovanie, ohýbanie, povrchová úprava - eloxovanie, práškovanie Výroba a predaj chladenej stravy, dodávanie stravy do závodných jedální Dovoz áut zo zahraničia, autá na objednávku Chovateľská stanica - predaj šteniatok, krmív, salón pre psov Výškové práce, zatepľovanie budov systémom ThermoShield, oprava fasád bytových domov

  • Návrh, realizácia a podpora stacionárnych aj mobilných komunikačných systémov

    Návrh, realizácia a podpora stacionárnych aj mobilných komunikačných systémov

    Ponúkame kompletné portfólio služieb spojených s návrhom, realizáciou a podporou stacionárnych aj mobilných komunikačných systémov pre štátnu správu aj komerčné spoločnosti. Integrujeme COTS aj špeciálnu technológiu pre projekty: LAN, WAN a MAN sietí pre prenos dát, hlasu a videa založených na štandardoch a protokoloch ako sú Ethernet, ATM, Frame Relay, ISDN, X.25, IPv4, IPv6, MPLS, BGP, OSPF, EIGRP, ISIS, RIP, PBR a prepínačoch, smerovačoch a iných sieťových zariadeniach renomovaných svetových výrobcov komunikačných systémov: - Optických sietí založených na technológii DWDM, CWDM, SONET/SDH - IP telefónie a videokonferencií - Komunikačn...

  • Služby - Technická podpora

    Služby - Technická podpora

    Naša firma vám ponúka technickú podporu a služby na rôznych úrovniach spolupráce - pred, počas a po dodaní našich produktov do spracovateľského procesu našich zákazníkov. Patria sem: » poradenstvo a technický servis od vývoja materiálu až po realizáciu výroby » porovnávanie ekvivalentov » vývoj univerzálneho materiálu pre viaceré aplikácie » technická účasť pri testovaní materiálov

  • Reklamní předměty a podpora prodeje

    Reklamní předměty a podpora prodeje

    Zákazníkům ve všech oblastech výroby a obchodu nabízíme zhotovení reklamních předmětů a předmětů určených k podpoře prodeje dle jejich specifických požadavků. Může se jednat o specielní prodejní stojany, makety výrobků, prodejní a přepravní skupinové obaly, proložky a podobně.

  • Servisná podpora

    • Zaškolenie Služba zahŕňa zaškolenie v práci na PC. Naučíme Vás základy práce na PC a priblížime ako používanie internetu, tak aj používanie elektronickej pošty - mailového klienta. Iné zaškolenia vykonávame podľa dohody. • Pravideľná starostlivosť Služba pravidelná starostlivosť je vykonávaná podľa dohody v pravidelných intervaloch (odporúčame každé 3 mesiace) , kedy zoptimalizujeme bežiace procesy s ohľadom na využitie pamäte a procesora. Prečistíme disk, vymažeme nepotrebné súbory,odinštalujeme aplikácie, ktoré sa nepoužívajú a skontrolujeme funkčnosť a aktuálnosť antivírového programu.

  • Technická podpora

    Sme tu pre Vás 7 dní v týždni! • ochotne • rýchlo • zodpovedne

  • Podpora a asistencia pri likvidácii poistných udalostí

    Práve pri likvidácii poistných udalostí sa ukáže akú kvalitu má uzavreté poistenie. Podpora a asistencia pri poistných udalostiach zo strany poistného makléra Vám uľahčí nahradiť vzniknuté škody a pomôže obnoviť činnosť Vašej spoločnosti. Zároveň Vám zjednoduší komunikáciu s poisťovňou a administratívne odbremení vašich zamestnancov.

  • Podpora IT

    Ponúkame komplexnú starostlivosť o výpočtovú a komunikačnú techniku, zabezpečenie sieťových komunikácií (firewall, antivírus, antispam a pod.), internetové a intranetové aplikácie a systémové riešenia na báze operačného systému Linux / Microsoft.

  • HP Care pack, hardvérova podpora

    1. Oprava v servisnom stredisku(carry-in) Služba hardvérovej podpory HP v servisnom stredisku ponúka servis s telefonickou podporou na diaľku a opravu kvalifikovaných produktov vo vyhradenom servisnom stredisku HP. Služba pokrýva opravu alebo výmenu v autorizovanom servise, materiál, súčiastky a prácu technika. 2. Oprava formou výmeny zariadenia (exchange) Služba je špeciálne zameraná na produkty, ktoré je možné jednoducho dodaťa na ktorých si môžu zákazníci ľahko obnoviť svoje dáta zo zálohovaných súborov.Táto HP služba poskytuje trvalo náhradné zariadenie do 4 pracovných dní. Náhradné zariadenia sú nové alebo renovované v stave zodpovedajúco...

  • Podpora predaja, súťaže

    - motivačné súťaže - akcie založené na dôkaze o kúpe - lotérie Súťaže s okamžitou výhrou su stále obľúbené u spotrebiteľov a nespornú výhodu prinášajú aj obchodníkovi v podobe spokojného a loajálneho klienta. Ich význam rastie aj v prostredí silnejúcej konkurencie medzi maloobchodnými sieťami. Je to efektívna cesta k rastu Vašej značky, k loajalite spotrebiteľov.

  • Technická podpora ATM

    Kompletná technická podpora ATM.

  • Technická podpora POS

    Prevoz a údržba POS terminálov.

  • Pohotovosť a podpora

    Okamžité riešenie vašich problémov s technikou: počítače, softvér, internet, tlačiarne. Pohotovosť a podpora je vzdialený servisný zásah IT technika do 5 minút, v čase od 9,00 - do 18,00 hod. počas pracovných dní. Ak nemáte vlastného IT technika, váš technik je na dovolenke, alebo je pracovne preťažený a nestíha. Ak potrebujete vyriešiť technický problém teraz a nechcete čakať niekoľko hodín alebo dní. Zložitejší technický problém vyriešime štandardne- pracovník Helpdesku vám naplánuje zásah našim technikom na mieste. Naplánovaný servisný zásah znamená, že technik pricestuje až k vám v dohodnutom termíne a bude vám k dispozíc...

  • Technická podpora, údržba, konzultácie

    Ako sa Vy musíte starať o svojich zákazníkov, tak o našich dbáme i my. Ak máte otázku, pripomienku, alebo návrhy na úpravy, porozprávajte sa s nami o nich, pokojne aj mimo pracovnej doby. Kedykoľvek nám zavoláte, vždy Vám zdvihneme telefón a odpíšeme na Váš e-mail. Ak si to okolnosti vyžadujú, nasadneme do auta a preberieme danú pripomienku osobne. Vieme, že kvalitná spolupráca a silná dôvera sa buduje na základe kvalitne odvedenej práce a úprimnej komunikácie. Našim klientom zabezpečujeme rozšírenú technickú podporu intranetových aplikácii, údržbu internetových stránok a obchodov. Podľa potrieb klientov dáme k dispozícii copywritera, webma...

  • Servisné služby a podpora

    Služby a podporu ponúkame firmám a jednotlivcov, ktorí potrebujú vo veľmi krátkom čase získať vzdialenú podporu alebo odborný zásah priamo u seba. Servisnú podporu a zásahy poskytujeme v oblastiach IT, kancelárskej a komunikačnej techniky. Naši pravidelne školení technici Vám dokážu vyriešiť všetky problémy s technikou ako aj s bežným softvérom. Servisná podpora alebo servisný zásah technikom: Službu a podporu poskytujeme v nasledovných úrovniach * Základná podpora - ( first line support): Podpora užívateľov a riešenie bežných problémov poskytovaná spravidla technikom juniorom. Táto podpora je vhodná na riešenie väčšiny Vašic...

  • Technická podpora a poradenstvo

    Na základe Vašich požiadaviek sú naši odborní technickí pracovníci pripravení Vám poskytnúť informácie a poradenstvo pri riešení a analyzovaní chýb a problémov vzniknutých počas prevádzky strojov a zariadení, návrhov konkrétnych technických riešení pre uloženie štandardných ložísk, návrh špeciálnych ložísk pre Vaše špecifické technické požiadavky na uloženie a použitie valivých ložísk. - Pevnostné výpočty a simulácie - Rez alternátora

  • Podpora marketingovej kampane

    Podporte svoju marketingovú kampaň a využite možnosti veľkokapacitného informovania Vašich zákazníkov cielenými SMS správami, E-mailami, listami alebo balíkmi.

  • Podpora kolien a rúk

    Sú používané pri bolestiach v kolenných kĺboch, nestability, artritídy, po operáciách kolien a vo všetkých prípadoch, kde je potrebná stabilizácia kolenného kĺbu. Línia ortopedických pásov na kolená a podpory rúk.

  • PC podpora servis

    - Diagnostika problému a návrh riešení - Problémy v pripojení k sieti internet - Nastavenia internetu a E-mailu - Návrh a tvorba počítačových sietí LAN, WIFI, ich správa a údržba - Inštalácia operačných systémov, softvéru a hardvéru - Projektovanie a prevádzka IT - Poradenstvo v oblasti IT - Servis výpočtovej techniky - Tvorba jednoduchých WEB stránok HTML, PHP - Webhosting a registrácia domén sk

  • Podpora pri prepúšťaní zamestnancov

    Pomocou tohto procesu Vám pomôžeme znížiť negatívny dopad pri nevyhnutnom prepúšťaní zamestnancov, či už hromadnom, alebo individuálnom: - Pomôžeme zamestnancom vyrovnať sa so situáciou, ktorá je výrazným zásahom do ich života. V nevyhnutných prípadoch zabezpečíme psychologické poradenstvo. - Podporíme zamestnancov v zorientovaní sa na trhu práce s ohľadom na ich doterajšie profesijné zameranie. - Posúdime, navrhneme a zabezpečíme prípadné ďalšie vzdelávanie, ktoré by mohlo zvýšiť hodnotu zamestnanca na pracovnom trhu. - Naučíme zamestnancov vypracovať štruktúrovaný životopis a motivačný list. - Pripravíme uchádzačov na personál...

  • Podpora pri riadení podniku v oblasti vodného hospodárstva

    - vypracovanie koncepcií v hospodárení s vodou a čistení odpadových vôd - spracovanie a kontrola dokumentácie nevyhnutnej pre nakladanie s vodami - sledovanie platnosti príslušných povolení, rozhodnutí a zmlúv z oblasti vodného hospodárstva - výpočet poplatkov za vypúšťanie odpadových vôd, spracovanie poplatkových hlásení a poplatkových priznaní - zastupovanie pri jednaniach s vodohospodárskymi orgánmi - vypracovanie manipulačných a prevádzkových poriadkov - vypracovanie plánu opatrení pre prípady havárie

  • Reklama - podpora predaja

    Ak máte predajňu určite uvítate možnosti výroby, rôznych cenoviek, držiakov na cenovky, plagátov, rámčekov, stojanov na plagáty, reklamnách pútačov... Poraďte sa s nami ako zvýrazniť tovar vo vašich regáloch. Taktiež Vaši zamestnanci môžu dostať pekné jednotné oblečenie.

  • Podpora prodeje

    Kromě výroby prostředků na podporu prodeje dle konkrétního zadání zákazníka dodáváme také prezentační stojany, paravany, promostolky, apod. Pomocí profesionálního 3D softwaru navrhneme a vyrobíme podle představ a přání zákazníka výstavní nebo prodejní expozici, produktové stojany, regály a další. Dle Vašich požadavků zhotovíme dále např. pultové displeje, regálové poutače, stojánky na reklamní letáky či katalogy, makety výrobků a další široký sortiment prostředků pro podporu prodeje. Pomocí speciálních zažehlovacích a tištěných fólií jsme schopni zákazníkům nabídnout také potisk triček, dresů, montérek, vest, ...

  • Podpora u klienta

    Posoudíme Váš stávající obal a navrhneme jeho možné vylepšení s cílem snížit náklady nebo zdokonalit jeho funkčnost. Za účasti našeho konstruktéra při adjustaci ve Vašem provozu odhalíme i ty nejmenší nedostatky v konstrukci obalu a společně s Vašimi technology tak optimalizujme rychlost a ztrátovost při balení Vašich výrobků.

  • Podpora produktov a služieb

    Při uvádění nového produktu na trh je podlinková komunikační podpora stejně důležitá jako nadlinková. Koncepce provedení může být pro obě oblasti komunikace shodná (vzájemná podpora) nebo odlišná (nezávislá podpora). Stěžejní je upozornit na uváděný produkt nejen samotné spotřebitele, obeznámit vaše obchodní partnery či dealery, ale i novináře. Spoločnosť navrhne přístup a aktivity tak, aby co do rozsahu i pojetí jejich složení odpovídalo individuálním potřebám těchto cílových skupin.

  • Podpora predaja

    Prodejní místa jsou vhodným místem pro prezentaci vaší společnosti a vašich výrobků s možností podpory okamžitého nákupu vašich výrobků. Kde jinde nejlépe představit vaše stávající nebo nové výrobky a informovat o speciálních nabídkách, než v obchodních centrech nebo přímo na Vašich prodejních místech! Prezentace produktů je typickým nástrojem podpory prodeje. Jak lépe oslovit cílového zákazníka, než mu napřímo ukázat váš produkt, demonstrovat jeho hlavní vlastnosti a funkčnost. Nejčastějšími aktivitami tohoto charakteru jsou právě ochutnávky, demonstrace, sampling. V tomto místě se mohou spotřebitelé dozvědět i spoustu da...

  • Podpora loajality

    Jedním ze stěžejních PR nástrojů užitých směrem dovnitř firmy jsou incentivní (motivační) programy. Ty mohou být orientovány dovnitř a vně společnosti. Incentiva orientovaná dovnitř aktivuje vztah zaměstnanců k mateřskému podniku; incentiva orientovaná ven ze společnosti se zaměřuje na budování a upevňování vztahu s externími spolupracovníky, dealery, prodejci, klienty. Cílové skupině příjemců programu odpovídá samozřejmě konkrétní druh programu.

  • Podpora predaja

    - príprava na výstavy a veľtrhy

  • Technická podpora a servis

    Standardně je zajišťován 24 hodinový záruční i pozáruční servis po dobu životnosti zařízení. Jeho úkolem je rychlé zajištění technické podpory a případných oprav. Cílem je zajistit bezproblémovou funkci bezpečnostních systémů. Pro poskytnutí servisních služeb je ve firmě k dispozici několik desítek kvalifikovaných a pravidelně školených servisních techniků a řada odborných technických specialistů.

  • Podpora predaja

    Stretávame sa s ňou všade okolo nás, je to marketingová aktivita využívajúca rôzne formy komunikácie so zameraním na stimuláciu predaja výrobkov a služieb zákazníkom. Je to priamy kontakt verejnosti, čiže bežného človeka, s reklamou bez toho, aby na tejto komunikácii bola rozpoznateľná jej dlhá príprava a stratégie, ktoré jej predchádzali. Zahŕňa a integruje reklamu, publicitu, personálny predaj a ďalšie iné formy podpory, príkladom sú napr. kupóny, rabaty, vzorky alebo zníženie cien. PP môže byť zameraná na efektívne zlepšenie vlastnej predajnej činnosti, podpory procesu predaja, podpory spotrebiteľov a pod.

  • Podpora spotrebného tovaru

    Minerva pomáha svojim zákazníkom v segmente spotrebného tovaru vyrábajúcim tovar od predmetov dlhodobej spotreby, až po predmety osobnej spotreby, byť úspešnými v dodávaní špičkovej funkcionality pre riadenie výroby, financií, správy zákazníkov a analýzy. ERP systém QAD Enterprise Applications bol vytvorený na základe požiadaviek v stále náročnejšom prostredí odvetvia spotrebného tovaru. Spolu s implementačnými službami a komplexným školením užívateľov predstavuje Minerva úplné a spoľahlivé riešenie. Zaisťuje nielen funkcie, ktoré potrebujete pre chod vášho podniku, ale poskytne taktiež nástroj a technológie úspechu v dobe globálnych dod...

  • Údržba a podpora

    - Odlaďovanie aplikácií - Školenia (formálne a neformálne) - 24hod/deň, 365 deň/rok podpora cez internet - Servisné zmluvy - Testovanie zariadení

  • Technická podpora

    Přesuňte Vaše projekty a poptávky na nás. Vyřešíme Vaše technické zadání. Využijte odborné znalosti a praxi našich inženýrů. Jejich práce je naší vizitkou a referencí pro další spolupráci. Při návrzích řešení využíváme především: - nejmodernější návrhové a výpočtové programy - širokou databázi dostupných prvků osvědčených výrobců - konzultace s techniky výrobců - typizovaná osvědčená řešení Součástí našich návrhů mohou být: - výpočty parametrů - zhotovení hydraulického schématu - vypracování kusovníku - katalogové listy a jiné technické podklady (křivky,diagramy) Při návrzích řeše...

  • Podpora predaja

    • Stratégia uvedenia výrobkov na trh • Návrhy na spotrebiteľské súťaže • Organizácia spotrebiteľských súťaží • Promoterky, supervizori • Oblečenie promoteriek • Zaškolenie promoteriek, supervizorov • Spracovanie administrativy- reportov • Vyhodnotenie jednotlivych promo a sampling akcií

X

Zadajte prihlasovacie meno a heslo




Prihlasovcie meno: 
Prihlasovcie heslo: 
Zaslať zabudnuté prihlasovacie meno a heslo
Vytvoriť prihlasovacie meno a heslo
X

Nájdi požadovaný tovar alebo službu za tú najlepšiu cenu

Je to rýchle, nezáväzné a bezplatné.
Máte možnosť ušetriť v priemere do 25%.
Napíšte čo požadujete a venujte sa svojej práci, rodine, relaxu.
Spätnú odpoveď priamo od dodávateľov obdržíte e-mailom alebo telefonicky.

Uveďte prosím o čo máte záujem:
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Vaša lokalita: 
Príloha: 
Súhlasím so spracovaním kontaktných údajov. Kontaktné údaje nie sú využívané na marketingové účely a slúžia len na komunikáciu ohľadne Vašej požiadavky. Služba je bezplatná a nezáväzná.
Vašu požiadavku môžete adresovať aj priamo najdi@poziadavka.sk
X

Predaj produktov a ponúkanie služieb zákazníkom



Pre zverejnenie Vašich ponúk, ktoré budú prezentované zákazníkom je potrebné aktivovať služby aktívneho predaja.



X

Uverejniť ponuku na tovar, prácu, služby, výrobu, stroje, ....

Chcete niečo predať, alebo ponúknuť služby? Pridajte ponuku na Váš tovar, služby, dopravu, výrobu...

Názov Vašej ponuky:
Text Vašej ponuky:
Fotografie:
vybrať
Sekcia:
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Súhlasím s obchodnými podmienkami
Súhlasím so spracovaním osobných údajov

V prípade otázok: info@poziadavka.sk alebo +421 903 / 736 366, +421 908 / 150 555



Ušetrite vhodným výberom dodávateľa

Nájdite si z pohodlia domova alebo kancelárie správneho dodávateľa produktov, materiálu, služieb, ktoré potrebujete. Napíšte čo potrebujete a vyberte si z doručených ponúk. Nájsť dodávateľa >>>

Získajte nových zákazníkov

Služby určené pre živnostníkov, malé aj veľké spoločnosti, ktoré potrebujú zákazníkov. Podporíme predaj vašich kvalitných produktov alebo služieb a nasmerujeme k vám zákazníkov. Zákazníci, ktorých hľadáte, hľadajú vás. Začať >>>

Obchodný portál www.poziadavka.sk

Už od roku 2004 vyhľadávame pre našich partnerov nové obchodné príležitosti,
- podporujeme predaj kvalitných produktov a služieb,
- prezentujeme malé aj veľké spoločnosti a neustále k nim smeruje zákazníkov,
- každý dodávateľ má rovnakú východiskovú pozíciu pre získanie zákazníka,
- nikdy si neúčtujeme províziu za sprostredkovanie a nezasahujeme do obchodných jednaní.

Rýchla navigácia:



Publikovanie alebo šírenie akéhokoľvek materiálu serveru bez predchádzajúceho písomného súhlasu je zakázané.
Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za publikované inzeráty a grafické ukážky.
www.poziadavka.sk: Podpora a příprava na klíčová jednání 2004 - 2018 © Požiadavka.sk @ REMOS spol. s r.o.