Protektorovanie pneumatík
Firma je jedným z najväčších a najvýznamnejších protektorovacích závodov na Slovensku s vyše päťdesiatročnou tradíciou. Zabezpečuje najširšiu ponuku v protektorovaní teplou vulkanizáciou od osobných pneumatík, pneumatík pre úžitkové a ľahké nákladné vozidlá až po bežné a širokoprofilové nákladné pneumatiky a tiež predné aj zadné traktorové pneumatiky do rozmeru 18,4/15 - 34. Obnovenie ojazdených pneumatík teplou vulkanizáciou je prednostne určené pre použitie v lesníctve, stavebníctve, poľnohospodárstve, ťažobnom priemysle, v technických službách a pre iné vozidlá používané na kratšie premávky.
Technická guma
Z nášho typického sortimentu vyberáme: - univerzálne autorohože - podložky pod koľajnice - ložiská pod mosty - kolieska - rúčky na fúriky - pneuvalce pre zemiakové kombajny - remene pre kombajny a rozmetadlá - gumové brity pre snehové pluhy - silentbloky - tesnenia - gumové platne, pásy - blatníky pre traktory - priechodky, redukcie, spojky, vložky, membrány, opierky, krúžky, krytky - nátrubky, nárazníky, lišty, hadice, povlaky, prašnice, príruby - pružiny, prísavky, sitá, špirály, zátky - pogumovanie kladiek, kolies, plechov, valcov Keďže sa jedná o zákazkovú výrobu, ceny sú dojednávané pred zahájením výrob...
Teplá vuklanizácia
Na rozdiel od studenej vulkanizácie sa v procese teplej vulkanizácie na vopred upravený povrch ojazdenej pneumatiky nanesie vrstva surovej gumovej zmesi a príslušný vzor behúňa sa vylisuje a zvulkanizuje v lisovacích formách v lisoch pri teplote okolo 145°C. Nový behúň je lisovaný z klasického protektorovacieho materiálu pri relatívne nízkom lisovacom tlaku, takže kilometrické výkony sú výrazne nižšie, než pri studenej vulkanizácii. Aj kvalita kostry pneumatiky utrpí použitím vyššej vulkanizačnej teploty. Vzhľadom na primerane nižšiu cenu sa však takéto protektory s výhodou využívajú v menej náročných prevádzkových podmienkach (krátke trasy, n...
Studená vulkanizácia
Výhody tzv. studenej vulkanizácie oproti klasickej teplej vulkanizácii sú nasledovné: Vulkanizačný proces prebieha pri teplote len okolo 100°C, čo je významný pokles oproti ca. 145°C používaných pri teplej vulkanizácii. Tým je kostra pneumatiky menej namáhaná a v prevádzke vydrží dlhšie, resp. bude možná ešte ďalšia obnova protektorovaním. Behúň obnovenej pneumatiky je vyrobený vopred a na pripravenú pneumatiku sa navulkanizuje. Na jeho výrobu sa používajú špeciálne gumárenské zmesi a je lisovaný pod extrémne vysokým tlakom, čo nie je možné dosiahnuť ani pri výrobe nových pneumatík vzhľadom na kostru. Tento postup zabezpečuje veľkú...
Prihlásenie
Nemáte prihlasovacie údaje?
Zaregistrujte sa už dnes a ihneď môžete reagovať na aktuálne zákazky.
Nájdi požadovaný tovar alebo službu za tú najlepšiu cenu
Je to rýchle, nezáväzné a bezplatné.
Máte možnosť ušetriť v priemere do 25%.
Napíšte čo požadujete a venujte sa svojej práci, rodine, relaxu.
Spätnú odpoveď priamo od dodávateľov obdržíte e-mailom alebo telefonicky.
Predaj produktov a ponúkanie služieb zákazníkom
Pre zverejnenie Vašich ponúk, ktoré budú prezentované zákazníkom je potrebné aktivovať služby aktívneho predaja.
Uverejniť ponuku na tovar, prácu, služby, výrobu, stroje, ....
Chcete niečo predať, alebo ponúknuť služby? Pridajte ponuku na Váš tovar, služby, dopravu, výrobu...