Rekonštrukcia administratívnej budovy
3763 - WYP
Vestník č. 54/2018 - 16.03.2018
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TOMATA s.r.o.
IČO: 31384358
Železničný rad 3154, 94603 Kolárovo
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zoltán Száraz
Telefón: +421 905741946
Email: tomata@tomata.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.voarchiv.eu/files/235-3485c2f388/
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Premier Consulting EU, s.r.o.
IČO: 48231657
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Boris Haulík
Telefón: +421 915849877
Email: haulik@eurofondy.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa §8.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výrobno-obchodné činnosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia administratívnej budovy- TOMATA s.r.o.
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
Práce
II.1.4) Stručný opis
Predmetom projektu je rekonštrukcia administratívnej budovy v súlade s projektovou dokumentáciou a výkazom výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
226 814,72 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti: Nie
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kolárovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom projektu je rekonštrukcia administratívnej budovy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
226 814,72 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC421-2017-30: NFP310040P351
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 2 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky účasti Osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ vyžaduje doklady v súlade s § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Plnenie podmienok účasti preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. ods. 4. a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Zdôvodnenie: Uvedené podmienky sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: DOKLAD 1: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej iba \"\"zákon o verejnom obstarávaní\"\") predložením prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate uchádzača za posledné tri hospodárske roky dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PODMIENKA 1: Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predloženým prehľadom o dosiahnutých celkových obratoch preukázal, že v období posledných troch hospodárskych rokov, dostupných v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dosiahol priemerný ročný obrat vo výške aspoň 200 000,00- €.
Zdôvodnenie:
Verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať dostatočnú finančnú stabilitu potrebnú pre plnenie predmetu zákazky, a teda je schopný finančne zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu, kvalite a čase. Splnenie podmienky účasti vedie k výberu takého zhotoviteľa, ktorý vie garantovať bezproblémovú realizáciu zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a stanovenej a požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: DOKLAD 1: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PODMIENKA 1: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného charakteru. Uchádzač preukáže realizáciu minimálne troch dodávok stavebných prác v predmete zákazky, pričom každá z nich musí byť v hodnote minimálne 150 000,00 €/ bez DPH v Eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.04.2018 10:30
Miesto: Premier Consulting EU, s.r.o.
Hadovská cesta 870
945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady a podklady potrebné na prípravu ponuky sú neobmedzene, verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa, ktorý je vedený na www.uvo.gov.sk: a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/235-3485c2f388/
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED\"\"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.03.2018
Ďalšie požiadavky v sekcii: Stavebníctvo, materiál
- aktuálnaPožiadavka na montovanú maštaľ rozmerov cca. 40 x 18 m, Krupina
- aktuálnaPožiadavka na spevnenie svahu pri potoku za účelom prístupu na pozemok, Vydrná, Púchov
- aktuálnaPožiadavka na výstavbu hrubej stavby prízemného domu, Vranov nad Topľou
- aktuálnaPožiadavka na pozinkované karisiete, Trnava
- aktuálnaPožiadavka na PUR panely, cca. 270 m2, Bardejov
- aktuálnaPožiadavka na prerábku bytového jadra, Košice - Staré Mesto
- aktuálnaPožiadavka na vybudovanie kanalizačnej prípojky, Poprad, Nová Lesná
- aktuálnaPožiadavka na pokládku kamenného koberca na betónový podklad, Senec
- aktuálnaPožiadavka na zateplenie rodinného domu, Zahorie
- aktuálnaPožiadavka na Isocorby, Hlohovec
- aktuálnaPožiadavka na pozinkované karisiete 2 x 3m, Kremnica
- aktuálnaPožiadavka na cestné panely, Levice
- aktuálnaNovostavba materskej školy v obci Vyšná Olšava
- aktuálnaRozšírenie kanalizácie Slovenský Grob, Ulica Pri štadióne a Chorvátska ulica
- aktuálnaObnova a rekonštrukcia národnej kultúrnej pamiatky - Pezinský zámok
- aktuálnaZníženie energetickej náročnosti budovy materskej školy v obci Moravský Svätý Ján
- aktuálnaModulový pavilón základnej školy v obci Hrčeľ
- aktuálnaPrestavba Kasína na Rekaxačné centrum v meste Holíč
- aktuálnaPožiadavka na kovanú bránu a vstupnú bráničku, Rajka
- aktuálnaPožiadavka na plot z pletiva, zhruba 95m, Rožňava
- aktuálnaPožiadavka na vinohradnícke betónové stĺpiky, Banská Bystrica
- aktuálnaPožiadavka na realizáciu sedlovej strechy, Prešov
- aktuálnaRekonštrukcia a rozšírenie existujúcich kapacít Materskej školy Možiarska 1, Kežmarok
- aktuálnaZníženie energetickej náročnosti objektu MŠ Cintorínska
- aktuálnaZníženie energetickej náročnosti pekárne Jánovce
- aktuálnaRekonštrukcia interného pavilónu FNsP J.A.Reimana, Hollého 14, Prešov
- aktuálnaModernizácia infraštruktúry nemocnice Skalica - stavebné práce
- aktuálnaPožiadavka na lexan na altánok 6 x 4m, Košice
- aktuálnaPožiadavka na búranie železobetónovej stavby, Trebišov
- aktuálnaPožiadavka na cestné panely 2 x 3 m, hrúbka 15cm, Dubová pri Modre, Pezinok
- aktuálnaPožiadavka na hidrostop flex, Krásno nad Kysucou
- aktuálnaPožiadavka na zateplenie, respektíve úpravu fasády rodinného domu, Budča, Zvolen
- aktuálnaPožiadavka na PUR panely cca. 280m2, Spišská Belá
- aktuálnaPožiadavka na konštrukciu tunela z pozinkovanej karirohože, Trenčín
- aktuálnaPožiadavka na zateplenie administratívnej budovy, Košice, Čajaková ulica
- aktuálnaPožiadavka na kontajnerovú kanceláriu na dlhodobý prenájom, Žilina
- aktuálnaPožiadavka na opravu výtlkov miestnych komunikácií, Nitriansky kraj
- aktuálnaPožiadavka na drobné stavebné práce, Piešťany
- aktuálnaPožiadavka na vyrovnanie terénu a montáž gabiónov, Králiky, Banská Bystrica
- aktuálnaPožiadavka na betónový plot s bránou, Bratislava
- aktuálnaPožiadavka na štrkové rohože 15m2, Žilina
- aktuálnaPožiadavka na vymurovanie prístavby domu - tri podlažia, Pezinok
- aktuálnaPožiadavka na obnovu múrika pod plotom, Víťaz, Prešov
- aktuálnaPožiadavka na prekrytie stropu sadrokartónom, Herľany, Košice
- aktuálnaPožiadavka na čadičové hlavy, cca. 17m2, Trenčín
- aktuálnaPožiadavka na bezbariérovú úpravu terénu a zábradie, Kotešová, Bytča
- aktuálnaLC Hiadeľ - Horáreň - Vážna - rekonštrukcia
- aktuálnaZateplenie a obnova obalových konštrukcií Kultúrneho domu v Kráľovskom Chlmci
- aktuálnaSTARÁ ŠKOLA - prístavba a prestavba na Materskú školu
- aktuálnaStavebné úpravy a rekonštrukcia Zimného štadióna v Topoľčanoch
Prihláste sa s Vašim menom a heslom
Noví zákazníci - každý deň! Viac >>>
Zadajte prihlasovacie meno a heslo
Nájdi požadovaný tovar alebo službu za tú najlepšiu cenu
Je to rýchle, nezáväzné a bezplatné.
Máte možnosť ušetriť v priemere do 25%.
Napíšte čo požadujete a venujte sa svojej práci, rodine, relaxu.
Spätnú odpoveď priamo od dodávateľov obdržíte e-mailom alebo telefonicky.
Predaj produktov a ponúkanie služieb zákazníkom
Pre zverejnenie Vašich ponúk, ktoré budú prezentované zákazníkom je potrebné aktivovať služby aktívneho predaja.
Uverejniť ponuku na tovar, prácu, služby, výrobu, stroje, ....
Chcete niečo predať, alebo ponúknuť služby? Pridajte ponuku na Váš tovar, služby, dopravu, výrobu...