Hľadáte firmu, tovar, službu za najlepšiu cenu a kvalitu?

1) napíšte o čo máte záujem
2) spracujeme Vám cenové ponuky a zašleme referencie
3) je to bezplatné a nezáväzné

Uveďte o čo máte záujem:
Kontaktné údaje nie sú využívané na marketingové účely a slúžia len na komunikáciu ohľadne Vašej požiadavky.
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Vaša lokalita: 
Príloha: 






 

Personal Printer

Personal PrinterPersonal Printer 2

Razítka Personal printer jsou textová samonamáčecí razítka. Kvalitní razítka s možností personalizace. Velké transparentní okénko, které lemuje strojek umožňuje mimo otisku razítka vložení fotografie, loga, kontaktů a pod. Štočky do razítek vyrábíme přesnou laserovou technologii.

- Razítko Shiny S821
- Razítko Shiny S822
- Razítko Shiny S823
- Razítko Shiny S824
- Razítko Shiny S825

Získajte cenovú ponuku rýchlo a bez starostí:


Odoslaním formulára súhlasím so spracovaním osobných údajov.
Hľadáte zákazníkov v oblasti kancelárske potreby?

Hľadáte zákazníkov v oblasti kancelárske potreby?

Zaregistrujte sa teraz a kontaktujte zákazníkov už dnes + získajte 1 mesiac zadarmo.

  • Docházkový systém ANeT-Time PERSONAL

    Docházkový systém ANeT-Time PERSONAL

    - malé a střední firmy - snadná implementace - lokální verze - nelze rozšiřovat - běžné funkce docházkového systému Správa organizace - organizační střediska, podstřediska a jednotlivé osoby - karta osoby obsahuje základní údaje o osobě s možností vložení fotografie - přiřazení modelu pracovní doby (standardní, standardní s přerušením, směnný, směnný automatický, směnný se společnými směnami, směnný s přímým nastavením, směnný s přímým nastavením s přerušením, volný....) - přiřazení osobních identifikačních čipů (karty, přívěsky) - definice vlastních údajů, které chcete u uživatele sledovat. Průcho...

  • Personalizovaný prístup

    Personalizovaný prístup

    Zabezpečíme detailný a personalizovaný prístup, ktorý zohľadňuje jedinečné potreby každého klienta pri výbere a inštalácii tepelných čerpadiel. Sme oprávnený zhotoviteľ pre program ZELENÁ DOMÁCNOSŤ. Poradíme a pomôžeme s vybavením dotácií.

  • Darčeky, suveníry, svadobné dary, personalizácia

    Darčeky, suveníry, svadobné dary, personalizácia

    Ponúkam darčeky, dekorácie, suveníry na rôzne príležitosti. Na fotkách môžete vidieť drobnú ukážku predmetov, ktoré tvoria ako vzdelávaciu funkciu, tak spomienky na miesta, ktoré ste navštívili. Taktiež som vyrobil perá s menami, ktoré využívajú zamestnanci. Ďalej máte možnosť vidieť závesnú tabuľku pre kamarátku, ktorej tabuľkou vyjadríte ako veľa pre vás znamená. Alebo potešte novomanželov finančným darom originálnym spôsobom. Fantáziu nechám na vás a rád vám splním Vaše požiadavky.

  • Personalistika a mzdy

    Personalistika a mzdy

    V časti personalistika sa spracovávajú údaje o zamestnancoch tak, aby sa zo zadaných údajov dali získať informácie o jednom zamestnancovi alebo kombinácie informácií o všetkých zamestnancoch. Medzi výhodné vlastnosti, najmä pre väčšie spoločnosti, patrí automatizované zasielanie elektronických výplatných pások na e-mail zamestnanca. http://www.epi.sk/78/Vyplatne-pasky-v-elektronickej-forme-z-ekonomickeho-informacneho-systemu-WISP_40928.aspx

  • Personalizované kartičky

    Personalizované kartičky

    Personalizované kartičky na meno individuálnym čiarovým kódom 1500 ks obojstranná plofarebná tlač následné spracovanie: encaps laminácia s oblými rohmi v priebehu dňa

  • Personálny leasing, upratovacie a čistiace práce

    Ponúkam, personálny leasing, upratovacie a čistiace práce aj verejné budovy a priestranstvá, stavebné práce (pokládka zámkovej dlažby, zatepľovacie práce.)

  • Personálny leasing pre strojársky a hutný priemysel

    Ponúkam personálny leasing pre strojársky a hutný priemysel. Zabezpečenie externej - kontroly kvality pre firmy ( vizuálna a meracia kontrola komponentov).

  • Nábor zamestnancov, personalistika

    Výber zamestnancov na základe požiadaviek klienta Vypracovanie pracovnej zmluvy Zabezpečenie potrebných školení pre zamestnancov Právne poradenstvo z oblasti personalistiky

  • Znalectvo v odbore Ekonómia a manažment odvetvie Účtovníctvo a daňovníctvo, Personalistika a Kontrol

    Pri spracovávaní znaleckých posudkov spolupracujú so zadávateľom od začiatku konania. Po poskytnutí prvotnej informácie spracujú vyžiadanie dokladov, ktoré sú potrebné pre znalecké dokazovanie, v nasledujúcej fáze spolupôsobia pri zabezpečovaní dokladov. Následne spracujú znalecký posudok. V prípade, že sa objavia nové skutočnosti spracujú doplnok znaleckého posudku. Naši znalci : - Ing. Ladislav BurkovskýTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť. , znalec v odbore Ekonómia a manažment, odvetvie Účtovníctvo a daňovníctvo, Prersonalistika - Ing. Lýdia BurkovskáTáto ...

  • Interiérové vybavenie pre klientov a personál zariadení sociálnych služieb

    Interiérové vybavenie pre klientov a personál zariadení sociálnych služieb

    elektricky polohovateľné lôžka antidekubitné zdravotnícke matrace pasívne a aktívne nočné stolíky s jedálenskou doskou (prípadne bez dosky) špeciálne kardio kreslá pevné ale aj mobilné s príslušenstvom invalidné vozíky aj xxl rozmerov, zdviháky pre imobilných klientov, iný sedací nábytok sektorový nábytok ako skrine, komody, liekové zamykateľné skrine, kartotékové zamykateľné skrine....

  • Mzdy a personalistika

    výpočet mzdy vrátane odvodov na sociálne a zdravotné poistenie - výpočet dane zo závislej činnosti; - ročné zúčtovanie dane z príjmu fyzických osôb; - výpočet a evidencia nemocenských dávok. On line zasielanie elektronických výkazov do jednotlivých poisťovní a DU - výplatné pásky pre zamestnancov - potvrdenie o príjme - štatistické výkazy - prehľad dovoleniek - Zápočet rokov, ELDZ, a pod. - calcoli degli stipendi e contributi dei dipendenti , elaborazione buste paga, ai sensi della attuale legge sulla rettribuzione e legge di lavoro (Zákon o mzde , Zákonník práce) Preventivo per attivit? di amministrazione del personale e l’attivit...

  • Účtovníctvo, personalistika - mzdy, dane, ekonomický online software

    - spracovanie účtovnej agendy v zmysle aktuálneho Zákona o účtovníctve - spracovanie agendy miezd pracovníkov spoločností v zmysle Zákona o mzde a aktuálneho Zákonníka práce, Specialna ponuka individuálneho online softverového riešenia umožňuje zákazníkom - nonstop prehlad o hospodareni spolocnosti, menu/okna softveru su kompletne jazykovo lokalizovane (It,En,Sk,De) - priamu fakturaciu zakaznikom zo systemu - prehlad o platobnej discipline zakaznikom - a mnoho ineho - - pokladničný softwer -xela Za týmto účelom máme uzatvorenú poistnú zmluvu o profesnej zodpovednosti v po...

  • Personálny leasing

    Personálny leasing

    Zabezpečíme vám výber a nábor vhodných kandidátov a odbremeníme vás od personálnej, mzdovej a administratívnej agendy.

  • Vedenie a spracovanie účtovníctva, daní, miezd, personalistiky, ostatnej účtovno-ekonomickej agendy,

    Vedenie a spracovanie účtovníctva, daní, miezd, personalistiky, ostatnej účtovno-ekonomickej agendy,

    Vedenie a spracovanie účtovníctva, daní, miezd, personalistiky, ostatnej účtovno-ekonomickej agendy, ekonomické a podnikateľské poradenstvo pre FO - PO. Daňové priznanie. Sledovanie aplikácií zmien zákonov, ktoré súvisia s predmetom činnosti klienta a jeho povinnosťami. Kompletný servis pre s.r.o. aj pre živnostníkov, daňová optimalizácia. Začali ste podnikať a potrebujete niekoho, kto Vám poradí v oblasti účtovníctva , miezd a daní? Máte problém vypracovať zamestnancovi zmluvu, dohodu? Neváhajte zavolať. Pri ročnej zmluve na vedenie účtovníctva je poradenstvo zadarmo!

  • Personálna hygiena - papierové utierky a Jumbo toaletný papier

    Distribúcia výrobkov priemyselnej a personálnej hygieny. Priemyselné papierové utierky. JUMBO toaletný papier do zásobníkov.

  • Personálny leasing

    Personálny leasing alebo dočasné pridelenie zamestnancov je modernou a flexibilnou formou zamestnávania. Na základe vami zvolených kritérií vám zabezpečíme rýchly výber a nábor personálu. Zároveň pre vás budeme zabezpečovať ich kompletnú personálnu a mzdovú agendu. Oficiálne sa stávajú našimi zamestnancami, reálne však, na základe vzájomnej dohody, vykonávajú prácu vo vašej spoločnosti.

  • Personálny audit

    Chcete vedieť ako využívate potenciál vašich zamestnancov a ako ho zvýšiť? „Spokojný zamestnanec urobí viac, ako traja nespokojní.“ Henry Ford Pomocou personálneho auditu zistíte rezervy vo využití ľudského kapitálu vo vašej firme. Súčasťou sú konkrétne praktické odporúčania na zlepšenie, ktoré je možné využiť hneď a bez veľkých investícií. Personálny audit realizujú manažéri so skúsenosťami z riadenia väčších či menších firiem a oddelení, ktorí vám poskytnú objektívny pohľad, nezaťažený vnútornou slepotou.

  • Mzdy a personalistika

    - spracovanie miezd - výplatné listiny - mzdové hlásenia - potvrdenia o príjmoch - výpočty nemocenských dávok - evidencia dovolenky - ročné zúčtovanie dane zo závislej činnosti - podklady pre účtovníctvo - mzdové a evidenčné listy - ročné zúčtovanie zdravotného poistenia

  • Mzdy a personalistika

    Mzdy a personalistika

    Kompletné využitie služby mzdy a personalistika: - vystavovanie pracovných zmlúv, dohôd, vyhlásení - elektronické prihlasovanie a odhlasovanie poistencov do poisťovní, vrátane prerušení - spracovanie miezd a následná elektronická komunikácia s poisťovňami a príslušným daňovým úradom - predkladanie príkazov na úhradu spolu s popisom úhrad; možný prevod príkazu do elektronickej formy pre Vašu banku - spracovávanie PN a OČR, výpočet náhrad príjmu za prvých 10 dní PN - vykonávanie zrážok zo mzdy aj na základe exekučných príkazov - predkladanie prehľadu čerpania dovoleniek zamestnancami a ich nevyčerpaného zostatku - predkladanie sumar...

  • Mzdy, personalistika

    ?vytváranie pracovných zmlúv, dohôd v súlade so Zákonníkom práce ?prihlasovanie / odhlasovanie zamestnancov do všetkých príslušných inštitúcií ?výpočet miezd, príprava na ich úhradu, úhradu daní, odvodov, zrážok.. ?vypracovanie mesačných výkazov, prehľadov, ročných zúčtovaní ?vyhotovenie evidenčných listov dôchodkového poistenia, zápočtových listov, potvrdení o príjme, potvrdení o zamestnaní a iné.

  • Personalistika a mzdy

    •prihlasovanie, odhlasovanie do poisťovní •vypracovanie pracovných zmlúv, dohôd •výpočet miezd •elektronické výkazníctvo do Sociálnej poisťovne •spracovanie bankových príkazov •ročné zúčtovanie preddavkov na daň zamestnancov •potvrdenia podľa potreby •ročné zúčtovanie preddavkov na zdravotné poistenie zamestnancov •mzdové listy •evidenčné listy dôchodkového zabezpečenia •zápočty odpracovaných rokov

  • IT Sourcing / Personal leasing

    Besides our in-house software development, we offer services for clients who we cannot serve this way - for any reason.

  • Personalista

    • Miesto práce: Černyševského 10, Bratislava 85101, Bratislavský kraj • Ponúkaný plat (brutto): Na prvom pohovore. • Termín nástupu: Ihneď • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vyhľadávanie zamestnancov, priame oslovenie a výber vhodných uchádzačov na pracovné pozície, - vedenie, koordinovanie, motivovanie a hodnotenie podriadených pracovníkov - spracovanie dochádzky pracovníkov z jednotlivých pracovísk, - reportovanie, - komunikovanie so štátnymi inštitúciami a úradmi, - bežné administratívne práce, - práca s databázou, Iné výhody: - samostatnú a zodpovednú prácu ...

  • Personálny audit a poradenstvo

    Personálny audit sústreďuje svoju pozornosť na analýzu a návrh riešení v oblasti personalistiky, na analýzu systému personálneho riadenia a vyťaženia ľudských zdrojov v náväznosti na stratégiu firmy s cieľom optimalizovať personálne náklady.

  • Personálny lízing

    Personálny lízing je v súčasnosti jednou z najvyužívanejších foriem zamestnávania ľudí v Európe. Ide o dočasné prideľovanie zamestnancov formou zamestnaneckého vzťahu, pričom zamestnanec má pracovnú zmluvu uzavretú s personálnou agentúrou, ale reálne pracuje pre užívateľského zamestnávateľa – nášho klienta.

  • Mzdy a personalistika

    - spracovanie miezd podľa predložených dokladov - vypracovanie výkazov pre ZP, SP, Daňový úrad, vyhlásenie k dani z príjmu - ročné zúčtovanie dane zo závislej činnosti - prípravu pracovných zmlúv, dohôd o hmotnej zodpovednosti a iných pracovnoprávnych zmlúv - prihlášky a odhlášky zamestnancov z poisťovní - vedenie personálnej evidencie- dovolenky, PN, stravné, daňového bonusu - ročné zúčtovanie zdravotného poistenia - vyhotovenie potvrdení pre zamestnancov - tvorba a sledovanie sociálneho fondu z hrubých miezd - vyhotovenie bankových príkazov na odvody a mzdy - mzdové listy, evidenčné listy DP - ukončenie pracovného pomeru, výpoveď,...

  • Mzdy a personalistika

    Poskytujeme spracovanie mzdovej agendy pre malé a stredné firmy - vyhotovenie a odoslanie mesačných výkazov na správu sociálneho zabezpečenia - styk so zdravotnými poisťovňami a daňovými úradmi - vypracovanie mesačných prehľadov - daňové zastupovanie a zastupovanie pred orgánmi štátnej správy

  • Mzdy a personálna agenda

    Spoločnosť ponúka služby v oblasti mzdy a personalistiky.

  • Personalistika

    Kompletné spracovanie personálnej agendy a mzdové účtovníctvo.

  • Mzdy a personalistika

    - vedenie mzdovej a personálnej agendy podľa požiadaviek klienta

  • Personalistika

    Aries Group s.r.o. Vám prináša svoju pomoc pri úlohách súvisiacich so: 1. vznikom, zmenou a skončením pracovného pomeru 2. personálnym plánovaním 3. výberom a rozmiestnením pracovníkov 4. vytváraním pracovných podmienok 5. motiváciou zamestnancov 6. vzdelávaním pracovníkov 7. odmeňovaním pracovníkov 8. a hodnotením účinnosti práce

  • Kurzy mzdového účtovníctva a personalistiky na PC

    Skupinový kurz mzdového účtovníctva a personalistiky pre začiatočníkov v programe Olymp 32 vyučovacích hodín (príručka v cene kurzu).

  • Personálna a mzdová agenda

    Personálna agenda: - administratívu spojenú s prijímaním, zmenami a uvoľňovaním zamestnancov (pracovné zmluvy, dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, dohody o zmene pracovnej zmluvy, dohody o rozviazaní pracovného pomeru, zápočtové listy) - vedenie osobných spisov zamestnancov - spracovanie údajov v informačnom systéme - zabezpečovanie plnenia oznamovacej povinnosti vo vzťahu k sociálnej poisťovni (registračné listy fyzickej osoby v listinnej aj elektronickej forme), k zdravotným poisťovniam (oznámenia zamestnávateľa v listinnej aj elektronickej forme) a doplnkovým dôchodkovým spoločnostiam - vedenie evidencie a zabezpečovanie podkl...

  • Mzdy a personalistika

    Mzdy a personalistika, spracovanie miezd, vedenie mzdového účtovníctva Výpočet miezd zostavujeme podľa platných právnych noriem a predpisov. Spracovanie miezd u nás zahŕňa nasledovné služby: •prevzatie podkladov •evidencia dochádzky a výpočet miezd •vypracovanie mesačných výkazov poistného •vedenie mzdových listov •rekapitulácia miezd - podklad pre účtovníctvo •príprava príkazov na úhradu miezd, daní, odvodov, zrážok, ... •vypracovanie štvrťročného prehľadu a ročného hlásenia •ročné zúčtovanie preddavkov na daň •prihlásenie, odhlásenie zamestnancov (sociálna / zdravotná poisťovňa) •prihlásenie, odhláseni...

  • Personálno mzdová agenda

    spracovanie: > miezd pre TPP, dohôd mimo pracovného pomeru, vrátane vypracovania pracovných zmlúv a dohôd > výkazov pre poisťovne a ich odosielanie > ročného zúčtovania preddavkov, ochrana osobných údajov: > poskytnutie súčinnosti formou sprostredkovateľa na základe Zmluvy o zabezpečení ochrany osobných údajov > vypracovanie smerníc pre personálno-mzdové informačné systémy > zabezpečenie všetkých poverení, súhlasov a zaškolení osôb

  • Skartovače personálne

    Skartovače personálne

    Personálne skartovače sú určené pre domáce použitie alebo do malých kancelárií. Sú menších rozmerov a nedisponujú príliš vysokými výkonmi. * PAPER MONSTER/PAPERMONSTER CC Skartovací stroj vhodný pre menšie kancelárie. Skartuje až 8 listov papiera 70 g/m? na prúžok / model CC na kúsky. * INTIMUS 155/155 CC Kapacita rezania až 12 listov papiera 70 g/m? na prúžok / model CC na kúsky 8 listov. Skartovací stroj vhodný pre kanceláriu. * INTIMUS 26 SC / 26CC Skartuje až 15 listov papiera 70 g/m? na prúžok / model CC na kúsky 10 listov. Skartuje aj CD, DVD a kreditné karty. * INTIMUS 32 SC / 32CC Skartuje až 18 listov papiera...

  • Jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy, personalistika

    - vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva komplexne aj s podkladmi pre DPH - spracovanie miezd a personalistiky -rekonštrukcia účtovníctva za minulé roky - zakladanie spoločnosti, poskytnutie sídla spoločnosti

  • Mzdy a personalistika

    - výpočet mzdy pracovníkov, - výpočet odvodov do sociálnej a zdravotných poisťovní, a daňovej povinnosti pre každého zamestnanca, - vypracovanie výkazov do sociálnej a zdravotných poisťovní, štvrťročných prehľadov a ročných hlásení na daňový úrad, - spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmu zamestnancov, - spracovanie ročného zúčtovania zdravotného poistenia zamestnancov, - vypracovanie pracovnej zmluvy, dohody, - prihlásenie, odhlásenie zamestnancov do sociálnej a zdravotných poisťovní, - vypracovanie prevodného príkazu na mzdy a odvody – mesačne - spracovanie štatistických výkazov, - iné služby – po do...

  • Mzdy a personalistika

    Klientom spracovávame: - pracovné zmluvy, dohody o vykonaní práce, dohody o brigádnickej práci študentov - dohody o hmotnej zodpovednosti - spracovanie miezd na základe podkladov od klienta - zostavy - výplatné pásky, výplatné listiny, rekapitulácie, prehľad dovoleniek - výkazy pre orgány sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia, daňového úradu a štatistiku - bankové príkazy na úhradu miezd pracovníkom, odvody do poisťovní a odvod dane - ročné zúčtovanie dane zo závislej činnosti a potvrdenie o príjme, - ročné zúčtovanie zdravotného poistenia - podklady pre ukončenie pracovného pomeru

  • Mzdy a personalistika

    •Komplexné spracovanie mzdovej agendy •Spracovanie a zasielanie hlásení pre zdravotné poisťovne a Daňový úrad SR •Spracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň zo závislej činnosti •Spracovanie ročného zúčtovania zdravotného poistenia •Ostatné potvrdenia (zápočtový list, evidenčný list dôchodkového poistenia a pod.)

  • Mzdy a personalistika

    Spracovanie miezd zahŕňa: •spracovanie miezd podľa predložených dokladov •vypracovanie výkazov pre ZP, SP, Daňový úrad •ročné zúčtovanie dane zo závislej činnosti •ročné zúčtovanie zdravotného poistenia

  • P&I LOGA  Mzdy/Personalistika/Dochádzkový systém

    P&I LOGA Mzdy/Personalistika/Dochádzkový systém

    Systém P&I LOGA zaisťuje komplexné spracovanie miezd a personalistiky. Je určený pre všetky typy organizácií súkromného i verejného sektora. Plne rešpektuje vysoké nároky na ochranu osobných údajov prostredníctvom prístupových práv.

  • Zkoušky a certifikace personálu

    V rámci zkušebního střediska provádíme jako nestranná a nezávislá strana ověřování způsobilosti, zkoušky a certifikace personálu.

  • Zdravotnícky personál inkognito?

    Zdravotnícky personál inkognito?

    Lekárska rúška, zelená, s gumičkami. Lekárska rúška, zelená, s gumičkami, bez sklenených vlákien, 3vrstvová, certifikácia podľa EN-14683 typ II, 99% bakteriálny filtračný účinok (BFE). Balenie = 2000 ks (40x50).

  • Mzdy a personalistika

    - výpočet mzdy pracovníkov - výpočet odvodov do sociálnej a zdravotných poiťovní, a daňovej povinnosti pre každého zamestnanca - vypracovanie výkazov do sociálnej a zdravotných poisťovní, štvrť ročných prehľadov a ročných hlásení na daňový úrad - spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmu zamestnancov - spracovanie ročného zúčtovania zdravotného poistenia zamestnancov

  • Personálne poradenstvo

    - osobnostný rozvoj - riešenie konfliktov - harmonizáciu vzťahov v tímoch - identifikáciu vzdelávacích a rozvojových potrieb - identifikáciu potenciálu zamestnancov -TALENT MANAŽMENT

  • Personálne služby pre firmy

    Personálne služby pre firmy

    Táto sekcia je určená firemným zákazníkom, teda tým, ktorí hľadajú pracovníkov alebo iné personáno - poradenské služby, ktoré poskytujeme. Na stránke sa môžete dozvedieť viac o nami ponúkaných produktoch a službách a po prihlásení sa do systému získať prístup k podrobným informáciám týkajúcich sa jednotlivých produktov a služieb.

  • Personálne služby

    Pri poskytovaní našich služieb sa snažíme odhaliť a úspešne využiť „skryté rezervy , odbornosť, skúsenosti a špecifické zručnosti kandidátov, aby boli pre budúcich zamestnávateľov práve tými pracovníkmi, ktorí im pomôžu priniesť vyššiu hodnotu podnikania a aby pri ich prvom stretnutí neboli prekážky, ktoré skreslia skutočnosť. Od čoho závisí úspech firmy? .... od úspešného a kvalitného manažmentu a od zamestnancov, ktorí priamo poskytujú službu alebo vyrábajú konkrétny produkt. Preto je dôležité klásť dôraz na kvalitný výber zamestnancov.

  • Personálne služby pre kandidátov

    - uchádzači, ktorí si hľadajú zamestnanie, uplatnenie v praxi – tým sú určené školenia, ako na výberovom pohovore presvedčiť, ukázať „čo vo mne je - absolventi škôl či kandidáti, ktorí nevedia, v ktorej oblasti by so svojim potenciálom boli úspešní, na akú prácu majú predpoklady - poradíme formou osobných pohovorov - kandidátom, ktorí sa zaujímajú o vyššie pracovné pozície – odporúčame individuálne konzultácie - uchádzačov, ktorí sa uchádzajú o prácu pripravíme na pohovor – čím zvýšime Vaše šance úspieť pri výberovom pohovore (poradíme, ako odstrániť stres pri pohovore, ako urobiť dobrý dojem, ktorý ostane navždy......

  • Personálne služby pre firmy

    Recruitment Je efektívna a rýchla metóda výberu zamestnancov na voľné pracovné pozície u klienta, za predpokladu presného zadefinovania požiadaviek vyplývajúcich z opisu pracovnej náplne. Na základe stanovených požiadaviek vyberieme pre Vás kombináciou viacerých metód recruitmentu, v rámci viacstupňového výberového konania, najvhodnejších kandidátov pre záverečnú fázu výberového konania. Využívanie tzv. kompetenčných modelov : využívanie kompetenčných modelov umožňuje efektívnejšie a strategickejšie postupovať vo výberovom procese, nakoľko kompetenčný model predstavuje vytvorenie uceleného zoznamu požadovaných kompetencií vo vzťah...

Je Vašim cieľom viac spokojných zákazníkov?

Je Vašim cieľom viac spokojných zákazníkov?

Zaregistrujte sa teraz a kontaktujte zákazníkov už dnes + získajte 1 mesiac zadarmo.


X
X

Prihlásenie

Prihlasovcie meno: 
Prihlasovcie heslo: 
Zabudli ste heslo?

Nemáte prihlasovacie údaje?

Zaregistrujte sa už dnes a ihneď môžete reagovať na aktuálne zákazky.




X

Nájdi požadovaný tovar alebo službu za tú najlepšiu cenu

Je to rýchle, nezáväzné a bezplatné.
Máte možnosť ušetriť v priemere do 25%.
Napíšte čo požadujete a venujte sa svojej práci, rodine, relaxu.
Spätnú odpoveď priamo od dodávateľov obdržíte e-mailom alebo telefonicky.

Uveďte prosím o čo máte záujem:
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Vaša lokalita: 
Príloha: 

Kontaktné údaje nie sú využívané na marketingové účely a slúžia len na komunikáciu ohľadne Vašej požiadavky. Prevádzkovateľ neoveruje aktuálnosť publikovaných informácií a/alebo grafických ukážok pri ponukách. Vašu požiadavku spracujeme, s možnosťou bezplatného a nezáväzného vyhľadania vhodného dodávateľa.
Vašu požiadavku môžete adresovať aj priamo najdi@poziadavka.sk
X

Predaj produktov a ponúkanie služieb zákazníkom



Pre zverejnenie Vašich ponúk, ktoré budú prezentované zákazníkom je potrebné aktivovať služby aktívneho predaja.



X

Uverejniť ponuku na tovar, prácu, služby, výrobu, stroje, ....

Chcete niečo predať, alebo ponúknuť služby? Pridajte ponuku na Váš tovar, služby, dopravu, výrobu...

Názov Vašej ponuky:
Text Vašej ponuky:
Fotografie:
vybrať
Sekcia:
Vaše meno: 
Váš telefón: 
Váš e-mail: 
Súhlasím s obchodnými podmienkami
Súhlasím so spracovaním osobných údajov

Ušetrite vhodným výberom dodávateľa

Nájdite si správneho dodávateľa produktov, materiálu, služieb, ktoré potrebujete. Služba je pre vás bezplata a nezáväzná. Nájsť dodávateľa >>>

Získajte nových zákazníkov

Služby určené pre živnostníkov, malé aj veľké spoločnosti. Podporíme predaj vašich produktov alebo služieb a nasmerujeme k vám zákazníkov. Začať >>>

Obchodný portál www.poziadavka.sk

Už od roku 2004 vyhľadávame pre našich partnerov nové obchodné príležitosti,
- podporujeme predaj kvalitných produktov a služieb,
- prezentujeme malé aj veľké spoločnosti a neustále k nim smeruje zákazníkov,
- každý dodávateľ má rovnakú východiskovú pozíciu pre získanie zákazníka,
- nikdy si neúčtujeme províziu za sprostredkovanie a nezasahujeme do obchodných jednaní.

Technické otázky na správcu obchodného portálu: info@poziadavka.sk, +421 903 736 366, +421 908 150 555



Rýchla navigácia:



Publikovanie alebo šírenie akéhokoľvek materiálu serveru bez predchádzajúceho písomného súhlasu je zakázané. Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za publikované inzeráty a grafické ukážky. www.poziadavka.sk: Personal Printer 2004 - 2025 © Požiadavka.sk @ REMOS spol. s r.o.







Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies. Viac informácií o Cookies a úpravu ich používania nájdete v časti Zásady používania súborov cookie

Nevyhnutné cookies - vždy zapnuté

Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú na uchovávanie Vašich produktov v košíku. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu našej webovej stránky a našich reklamných kampaní. Pomocou nich určuje počet návštev. Dáta získané pomocou týchto cookies spracúvanie bez použitia identifikátorov, ktoré ukazujú na konkrétneho užívateľa webovej stránky.